Chowam dumę do kieszeni || YOINS, TRENDMANIA

Doskonale zdaję sobie sprawę, jak bardzo uparta jestem. Wiem też, że nie tylko ja tak mam i to jest główny powód konfliktów międzyludzkich. Zadaj sobie pytanie 'ile razy upierałem się, że to ja mam rację, choć w rzeczywistości tak nie było'. Pewnie dużo. To nic złego, przecież każdy lubi znać się na czymś,  chce mieć decydujący głos, albo chociaż nie ma pojęcia o czym się rozmawia, ale jednak wtrąci się do rozmowy w celu zaistnienia mówiąc kompletne głupoty. Jakby się dłużej zastanowić, to nie jest nic złego. Jesteśmy tylko ludźmi.

Jest jednak zupełnie inna strona 'upartości', która zdecydowanie nie jest tą dobrą. Zadaj sobie teraz drugie pytanie: ile razy zraniłem kogoś, zepsułem bądź straciłem z kimś kontakt, bo coś zrobiłem źle i w dodatku byłem uparty? No właśnie. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak wielką krzywdę emocjonalną możemy komuś wyrządzić. Jeszcze częściej, kiedy już to do nas dotrze, nie potrafimy przyznać się do błędu i tkwimy w tym, psując to na co pracowaliśmy. Co powinniśmy wtedy zrobić? Schować dumę do kieszeni i przeprosić.

Niby to takie proste, ale jednak takie trudne. Można by się szarpnąć na stwierdzenie, że niewykonalne. Jednak te dwie, banalne czynności mogą uratować nasze relacje, coś bez czego będziemy czuli się puści w środku. Zapamiętaj: nie zawsze warto być upartym. Czasami po prostu trzeba dopuścić do siebie myśl, że coś zrobiliśmy źle. Nie dajmy bliskim odejść od nas z tak banalnego powodu - dbaj o to. 

..................................................................................................................

Mam dla was jeszcze dwie informację. Zacznijmy od tego, że piękna obudowa, która możecie zobaczyć na zdjęciach niżej pochodzi ze strony Trendmania.pl, gdzie tą i inne obudowy z nadrukiem, możecie kupić już za 39,99 PLN. Ja swoją mam wykonaną z plastiku i przyznam, że jest bardzo dobrze wykonana, nie wygina się, a co najważniejsze: telefon spadł mi w niej już kilka razy i nic nie stało się ani z nim, ani z obudową. -> KUP NA TRENDMANIA.PL

Drugą informacją jest to, skąd pochodzi body ze zdjęć niżej. Pochodzi ono ze strony YOINS i jest przyzwoicie wykonane. Jest zbliżone do tego ze zdjęć i wygodne.




88 komentarzy:

  1. Może i uparta ale też śliczna! :) pozdrawiam Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tutaj trzeba przyznać rację :D Każdy z nas jest czasem uparty :D Ale warto tak jak mówisz schować dumę do kieszeni

      Usuń
  2. Czasem ciężko jest się przyznać do błędu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! To prawda czasami lepiej odpuścić:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem uparta i też ciężko przyznać mi się to błędu, ale tak zostałam wychowana, że należy się przyznawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne paznokcie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i Ty :) Muszę sobie kupić taką obudowę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie wolę odpuścić nawet jak wiem, że mam rację po to, żeby kogoś nie stracić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Poza tym to jesteś piękną dziewczyną <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! Ja jestem bardzo uparta i muszę postawić na swoim. Powinnam to zmienić no tak jak piszesz bliscy mogą przez taką głupią rzecz odejść.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem upart do bólu... dosłownie !
    Poklikałam :) Poklikasz i u mnie proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne i praktyczne body :)
    http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia i piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są te zdjęcia! Ja jakiś czas temu również zamawiałam obudowę na telefon i muszę stwierdzić, że kocham trendmanię!
    N.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście trudno jest się przyznać do tego, że popełniło się błąd, taka nasza natura, że lubimy upierać się przy swoim. Mi również przychodzi to z trudem, ale jednak ostatecznie się przyznaję i jeśli zrobiłam coś źle - przepraszam, ponieważ nie lubię się kłócić, a tym bardziej tracić kogoś przez upartość. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. body wygląda lepiej na Tobie niż na stronie :) dziękuję za odwiedziny na moim blogu, zostawiam obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba się starać, żeby swoją upartością nie robić komuś krzywdy. Jednak jeżeli już do tego dojdzie, a zależy nam na danej osobie, to trzeba schować dumę do kieszeni i przeprosić, jak sama piszesz. Masz ładnie pomalowane paznokcie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. masz rację, czasem trzeba zwyczajnie odpuścić :) i jestem zdania, że zawsze można się dogadać :) warto spróbować wypracować jakiś kompromis :)
    piękne body! :) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis, lubię czytać takie przemyślane teksty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne body. Uwielbiam takie prążki bo świetnie przylegają do ciała. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasami mimo wszystko trzeba być upartym, nie wolno odpuszczać jeśli wie się, że ma się rację. Nie raz nasze relacje z ludźmi się pogorszą ale mimo wszystko będziemy żyć w zgodzie ze sobą.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny tekst!! Trafia idealnie we mnie ! Pieknie wygladasz:)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakbym czytała o sobie... mam ciężki charakter, często jestem nieugięta, i mimo, ze mam świadomość, ze moim zachowaniem mogę kogoś skrzywdzić, nie potrafię się zmienić

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tą upartością masz rację. Bycie upartym ma swoje plusy i minusy. Sam jestem mocno uparty i lubię mieć ostatnie zdanie. Jednak potrafię też się przyznać do błędu. Z pewnością lepiej być osobą upartą niż uległą, która z reguły nie ma swojego zdania :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety też jestem strasznie uparta i staram się to zmienić, gdyż wiem, że mogę innych tym krzywdzić ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie zycie nauczyło, że czasami warto odpuścić. I nie tylko w sytuacjach kiedy nie mam racji, ale też w momencie, kiedy tą rację miałam.
    Widzę, że te etui są teraz wszędzie ;) widziałam takie na jednej ze stron za 1 euro :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ważna jest świadomość słów jakie wypowiadamy :)
    Piękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Schowanie dumy do kieszeni zawsze jest trudne ;/
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. zdaje mi się, że mam ciężki charakter, a upartość to jedna z tych cech, która sama widzę, że nie jest dobra.. świetnie to opisałaś + super zdjęcia :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyszłaś na zdjęciach oraz super obudowa;)
    Ja ze swojej tez jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasami ciężko jest powiedzieć przepraszam, mi nie zawsze idzie to łatwo ale staram się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja często nie potrafię tak zwyczajnie odpuścić. Najczęściej stawiam na swoim nie odpuszczajac nawet jak nie mam racji choć to źle :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne masz te etui a zdjęcia to rewelacja :)
    Obserwuje !!
    Zachęcam zajrzeć na :
    ONLY DREAMS - KLIK ♥
    INSTAGRAM BLOGOWY - KLIK ♥
    Pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz obłędnie, szara bluzka jest mega kobieca:0
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać
    buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz niesamowitą i ciekawą urodę :) Ślicznie wyglądasz!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś bardzo ładna! :)
    Ja również jestem bardzo uparta i czasem mi to przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też należę do osób bardzo upartych. Ale z wiekiem jestem coraz mniej uparta. Piękne body

    OdpowiedzUsuń
  38. a czasem warto zacisnąć zęby i odpuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zarówno body jak i etui bardzo ładne :) Sama mam etui z tej strony i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ludzie często są zbyt uparci i najgorsze jest to, że niektórzy urażając kogoś nie potrafią schować tej dumy. Mi zdarza się chować tę dumę i przepraszać. Bo po co robić sobie niepotrzebne konflikty :)
    Świetne body!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  41. jestem ogrooomną fanką twojej urody! zakochałam się <3

    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/ co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładna stylizacja :) Ja również jestem uparta, ale czasami trzeba odpuścić, a ja nie potrafię.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Obudowy od nich sa cudowne i sama mialam okazje od nich zamawiać :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/trendionpl-mydekowe-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  44. cudne body i obudowa!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/2017/04/hej-odzywam-sie-pierwszy-raz-od.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia.
    Bardzo podoba mi się ta obudowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super, świetne zdjęcia.
    Piękna obudowa!
    Zapraszam na nowy wpis,
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak pięknie wyglądasz! :* super obudowa :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  48. Dokładnie, czasami warto dumę schować do kieszeni :) Bardzo ładne zdjęcia ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne zdjęcia i piękne paznokcie! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Dużo ludzi jest upartych, ale jak dla mnie jest to dość pozytywna cecha, takie osoby łatwo się nie poddają i dążą do celu. Całkowicie zgadzam się jednak z tym, że czasami powinno się schować swoją dumę i po prostu powiedzieć przepraszam

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny wpis , całkowicie zgadzam się z tym , że bardzo ciężko schować dumę do kieszeni i przeprosić.Mało ludzi znajduję na to odwagę , a szkoda.
    Również bardzo spodobały mi się prezentowane przez Ciebie body , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Każdy z nas jest uparty, tylko jeden umie pójść na kompromis, inny zaś nie bardzo :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  53. This is so good dear!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  54. wow, you are such a natural Beauty.
    I love how These simple Portraits are yet so emotional.
    lovely

    take a look at my NEW BLOG

    OdpowiedzUsuń
  55. To racja, ciężko się przyznać do błędu i naprawić to, co popsuliśmy, ale trzeba czasem się przyznać do błędu;)
    Prześliczne włosy!!:)

    OdpowiedzUsuń
  56. oj tak, warto umieć schować dumę do kieszeni :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  57. sweterek bardzo mi sie podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Czasami tak jest, ja nie wiem dlaczego ale mega trudno mi powiedzieć "przepraszam" Cudna stylizacja! 💖
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  59. Zawsze trzeba pamiętać, że drugi człowiek jest większym skarbem od wszelkich przedmiotów czy naszej dumy :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo dobrze wyglądasz :) Obudowa jest cudna, ale nie na mój telefon ;/

    OdpowiedzUsuń
  61. Myślę, że z wiekiem przychodzi pokora - kiedyś nie umiałam przepraszać, a teraz potrafię :)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajny case:)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się twój blog. Pozdrawiam i obserwuję:)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Upartość często prowadzi do głupiego zachowania :( Masz rację, nieraz trzeba ją po prostu "schować" ^^
    Świetne zdjęcia, jesteś śliczna niczym modelka *_*
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Potrzebowałam tego postu bo dziś uparcie stałam na swoim, przez co trochę jestem stratna :(
    Ładne zdjęcia ♥

    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja sama jestem dość uparta, ale chyba wiem, w którym momencie warto odpuścić :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Celny wpis! Dość często łapię się na tym, że po trupach i wśród spadających bomb - muszę mieć rację. Zwłaszcza gdy dotyczy to spraw, które są nieistotne i niepotrzebnie marnują energię obu stron. Lubię się poprawiać :)

    Pozdrawiam
    Paulina
    www.paulinejournal.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Mądre słowa :D Przyznaje rację :D ....a etui śliczne...u mnie zmienianie obudowy jest wręcz chorobliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  70. wyglądasz świetnie!!

    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne zdjęcia,ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że coś tu po sobie zostawiasz,
Miłego dnia życzę ♥