Mój sposób na święta

Święta to piękny czas w roku. Zbieramy się z rodziną przy wigilijnym stole, składamy sobie życzenia i wspólnie celebrujemy czas - który przecież z roku na rok co raz to bardziej nas do siebie zbliża. Co prawda nie jestem jakąś super wielką fanką tych świąt, aczkolwiek są one dla mnie ważne i jest kilka rzeczy bez których sobie ich nie wyobrażam.

Nie wyobrażam sobie świąt bez wcześniejszego klejenia uszek z moją mamą. Robimy tak odkąd pamiętam i sama z chęcią będę kontynuować tą tradycję, nawet w momencie kiedy już założę własną rodzinę. Moment, w którym stoimy nad stołem, z ciastem w ręku jest dla mnie magiczny. Zawsze wtedy rozmawiamy o wszystkim, śmiejemy się i spędzamy miło czas.
Skoro jesteśmy już przy uszkach to nie wyobrażam sobie świąt bez barszczu czerwonego czekającego, aż w końcu będę mogła go zjeść. To jest zdecydowanie moje ulubione danie na wigilijnym stole. Świąt nie wyobrażam sobie również bez odwiedzin rodziny w pierwszy dzień świąt. To dla mnie piękne, że wszyscy razem się zbieramy i rozmawiamy - jestem pewna, że nie tylko ja tak mam.


A skoro już przy świętach jesteśmy, to chciałabym was poinformować, że strona Rabble przygotowała dla was specjalne Kody Rabatowe Sephora, które z pewnością przydadzą się wam w momencie zakupów, Dla przykładu są to:

  • darmowa dostawa
  • 10% rabatu
  • i inne..
Możemy zapisać się również do newsettlera i dostawać na nasz e-mail informację o aktualnie trwających promocjach. Dodatkowo zdaję sobie doskonale sprawę, że nie każdego interesują zakupy akurat w tym sklepie, dlatego mam dla was również Kody Rabatowe Stylepit oraz Kody Rabatowe Douglas. Możemy wykorzystać je dla siebie lub dla kogoś na spóźniony prezent. Zachęcam do zakupów :)


Oprócz tego przygotowałam dla was inspirację z nietypowymi makijażami świątecznymi oraz produkty, które znajdziecie właśnie w Sephorze a umożliwią wam odtworzenie właśnie tych makijaży. Mam nadzieję, że propozycję (choć zastrzegam, dość nietypowe i odważne) przypadną wam do gustu i spróbujecie je odtworzyć :)







72 komentarze:

  1. Też kocham kleić uszka z mamą z tego samego powodu co ty.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rabble jest super ;) Nie raz korzystałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne makijaże :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamiast uszek to rok w rok piekę maślane ciasteczka z mamą :)

    http://vienabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne propozycje ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze lepiłam pierogi na święta, ale tym razem jakoś nie zostałam zaproszona hah...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. święta, święta i po świętach ... :( ale no nic! Wszystko co dobre kiedyś sie konczy :D moze to i lepiej bo czuje, że moj żołądek by nie wtrzymał dłuzej TAKIEJ ilosci jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez robie uszka a czasami tez pierogi.
    Ps:Super makijaze!
    Wesolych swiat i udanego sylwestra!
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac 💋

    OdpowiedzUsuń
  9. tyle kodów rabatowych w jednym miejscu:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda my nie robimy uszek, ale też staramy się wspólnie przygotowywać inne potrawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas kiedyś wszystko się robiło samemu. Od momentu kiedy wigilię spędzamy w trójkę to większość rzeczy np uszka kupuje się gotowe :P

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na wigilię nie robi się barszczu ani uszek. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam święta, jednak z tych nie jestem zadowolona. Nie czułam w ogóle ich magii :( Świetnie, że macie tradycję i lepicie razem uszka ! Takie drobne czynności bardzo jednoczą :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż z Mikołajem bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  15. My też się zawsze zbieramy w pierwszy dzień świąt, tak też było i w tym roku :)
    Ja uwielbiam uszka, ale jeść - niekoniecznie kleić :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG
    U mnie na blogu trwa rozdanie :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta kreska z Mikołajem! U mnie w domu niestety nie je się uszek, ale za to uwielbiam robic z mamą pierogi drożdżowe! ;D
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uszek nie umiem robić :D Zawsze się rozklejają :D Ale za to uwielbiam piec ciasteczka owsiane ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Barszcz i uszka to podstawa! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio właśnie zastanawiałam się na d tym, jak to będzie, gdy już założę własną rodzinę. Nie wyobrażam sobie Świąt i przygotowań do nich gdziekolwiek indziej, niż w rodzinnym domu...
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Najważniejsze to aby kontynuować rodzinne tradycje, świetny post. Udanej imprezy Sylwestrowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam uszka z kapustą, ale jem je same - bez barszczu :D

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym żeby u mnie też tak było ;p
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uszek nie kleję, moja młodsza siostra co rok się tym zajmuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uszka oraz pierogi z kapustą i grzybami to jedne z tych dań na które najbardziej czekam cały rok :) Fajne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne makijażowe inspiracje :) też jestem ambasadorką rabble, powodzenia w konkursie!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. my tak zawsze z pierogami z kapustą i grzybami mamy, że radośnie kleimy je z mamą i młodszą siostrą i tak co roku od bardzo dawna. :) w tym roku wyszły absolutnie przepyszne (ale w sumie zawsze takie są) i już tęsknię za nimi. ;) makijaże ładne, ale zdecydowanie zbyt odważne jak dla mnie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Rabble jest mi kompletnie nieznany :)

    OdpowiedzUsuń
  28. u nas to byly wspaniale Swieta mamy nadzieje e ze twoje takze ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Kody rabatowe zawsze są mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O rabble troszkę już słyszałam. Bardzo fajne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh very interesting post!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne i pomysłowe makijaże! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. My zawsze lepimy pierogi :D
    Zapraszam do mnie i do poklikania w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. great :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/2016/12/pag.html

    OdpowiedzUsuń
  36. What a beautiful make-up.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  37. U nas zawsze lepimy uszka z mamą, tatą i siostrą, jakoś nie wyobrażam sobie, żeby któreś z nas nie miało w tym udziału. Nigdy nie kupowałam w Sephorze, hmm.

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam odwiedzać rodzinę w święta ! :*
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda,że już po świętach,ale mimo wszystko fajnie mi się czytało.


    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne kosmetyki <33 Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastic and glam makeup products!
    Happy New Year dear :-*

    http://bambolai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. prowadzisz cudownego bloga! :)
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne sposoby ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Makijaż z Mikołajem jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  45. Święta mają swój urok. Choć są bardzo skomercjalizowane to mimo to cieszę się, że istnieją - jest okazja, by spędzić czas z rodziną :)
    Żadko kupuję w Sephorze :P
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam świąteczny czas i strasznie mi przykro, że ten czas już minął!! zdecydowanie za szybko. Ja także uwielbiam klejenie uszek i robienie pierogów, chociaż normalnie to nie lubie gotowac. haha:)
    Pozdrawiam!:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  47. I didn't know this online store but sounds great dear :D

    I'm in love with your blog and I'm new follower of course :D Keep it up <3

    Happy new year <3

    NEW REVIEW POST | Latest Drugstore Beauty Products of 2016.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Rabble to świetna stronka! A makijaże, muszę przyznać, że dość odważne.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja wolę piec pierniki :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Święta to zdecydowanie bardzo magiczny czas i trzeba go jak najlepiej wykorzystać, w końcu zdarza się raz w roku :D Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. prezenty mam zawsze przygotowane wcześniej ;)

    Pozdrawiam i WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE W NOWYM ROKU :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam Święta, szkoda tylko że tak szybko mijają :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Rzeczywiście odważne te makijaże :D O stronie słyszałam, ale jeszcze nie korzystałam z jej rabatów :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow??Please follow my blog on GFC ll back to you.

    OdpowiedzUsuń
  55. Makijaże odważne,ale naprawdę piękne ! :)
    Zapraszamy do nas :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Niestety za barszczem za bardzo nie przepadam, ale uszka uwielbiam z niego jeść!
    No ja sobie również nie wyobrażam nie pomagać mamie w kuchni:) Ciasta, uszka czy pierogi w końcu same się nie zrobią! ;)
    Ciekawe inspiracje :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Very interesting and useful post!
    kisses
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja z kolei jestem niewierząca, tak samo jak moi rodzice, a moim corocznym wigilijnym rytuałem są simsy i Kevin sam w domu :D

    http://myplacetoreturnto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Genialne makijaże, w takich chwilach aż mi smutno, że nie potrafię się malować ://

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie znam tej strony, ale to się zmieni :D Fajny blog, postaram się wpadać częściej

    OdpowiedzUsuń
  61. święta, święta i po świętach ( ; cudowny blog!
    zapraszam: http://fancycares.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że coś tu po sobie zostawiasz,
Miłego dnia życzę ♥