Jesienna chandra? Nie, dziękuję!

Jesień jest piękną porą roku. Z drzew spadają kolorowe liście, a wszystko powoli zasypia. Dzień staje się co raz to krótszy, aż w końcu możemy się doczekać momentu, w którym wstajemy i jest ciemno oraz kiedy wracamy do domów też jest ciemno. Muszę się przyznać, że osobiście nie lubię jesieni, a głównym powodem jest wzmożona tendencja do łapania jesiennej chandry, depresji.

Przyznam się wam, że choć zazwyczaj jestem pełna pozytywnej energii, tak jesień wraz ze swoimi kaprysami potrafi mi ją odebrać. Nie wiem wtedy co ze sobą zrobić, za co się zabrać. Co raz trudniej mi jest znaleźć powód do uśmiechu, a co gorsza - przez pierwsze dni nawet nie wiem co sie ze mną dzieje. Dopiero po pewnym czasie zaczynam sobie uświadamiać, że to pani jesień zaczęła używać swoich mrocznych zdolności i powoli wyciąga ze mnie życie. Wiem, że nie tylko ja tak mam, że jest nas wiecej..., ale co tak naprawdę powinniśmy wtedy zrobić? Powiedzieć jej stanowcze nie!

Zacznijmy od chwili relaksu, z kubkiem ulubionego napoju w dłoni. Tak, to coś co pozwoli nam się odprężyć i wypędzić z głowy te wszystkie złe myśli. Weźmy do ręki kartkę i długopis, aby napisać wszystkie miłe skojarzenia, które za krótką chwilę wpadną nam do głowy, a stanie się to za sprawą.... UŚMIECHU NA TWARZY! Tak właśnie. Zamknij oczy, uśmiechnij się i ciesz się chwilą, w której do twojej głowy napływają te wszystkie miłe myśli, przyjemne skojarzenia, najprzyjemniejsze wspomnienia. Ciesz się chwilą, w której pomyślisz o tych wszystkich ważnych dla ciebie osobach, które miały tak dobry i motywujący wpływ na twoje życie, które dały ci kiedyś dawkę motywacji i dzięki tej myśli dadzą ci ją znów. To wszystko pomoże ci pokonać jesienną chandrę i mogę zagwarantować, że nie odważy się już do ciebie wrócić :)

Oczywiście zdaje sobie sprawę, że zakupy potrafią również poprawić humor i pozbyć się tej zmory jaką jest jesienna depresja - u nas kobiet to jeden z najlepiej działających leków na jakiekolwiek dolegliwosci! Tutaj z pomocą przychodzi nam strona Rabble(klik) oferująca nam kody rabatowe do Sephory oraz do innych stron. Osobiście pozwoliłam sobię przejrzeć co nie co na stronie internetowej drogerii i przychodzę tu z propozycją kilku produktów, na które możemy sobie z tymi kodami pozwolić klik 1, klik 2, klik 3, klik 4. Miłych zakupów i pamiętajcie, nie dajcie się jesieni! ♥

sukienka - Terranova || buty - Deeze || kurtka - Stradivarius || case - bazar

106 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, ale Ty masz cudne włosy! :) Mi jest ciężko się pozbierać zwłaszcza w listopadzie, kiedy około 16tej już ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jesienna chandra dopadła ,ale radzę sobie z nią ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Również życzę powodzenia w wygranej!
    Pozdrawiam! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie takie zjawisko nie występuje :-) Wyglądasz fantastycznie kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi jesień jest niestraszna. Uwielbiam długie wieczory z dobrym filmem lub książką. Nawet deszczowe dni mi nie przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jesień lubię tylko jak mogę cały dzień spędzić w domu pod kocykiem, albo jak jest taka ładna pogoda jak dzisiaj :) Niestety przeważnie pada :/ Zdjęcia i stylizacja są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na jesień nigdy nie mam siły na nic! Najgorsze są przymrozki ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale cudowne zdjęcia. Przypominasz mi Effy z serialu Skins.
    Mnie jakoś z mocno nie wzięła jesienna chandra i bardzo się z tego cieszę bo w tamtym roku było gorzej.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 zdjęcie podoba mi się najbardziej, z resztą wszystkie są cudowne <3 ja ostatnio polubiłam jesień ze względu na to, że tak często nie chce mi się spać, haha
    Masz śliczne oczy
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie daleko do jesiennej chandry :)
    Wyglądasz cudnie :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) i u nas jesienny klimat :)
    Zapraszamy!!
    https://fashionableeguys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeba walczyć z jesienną chandrą :) i tak jak piszesz, przede wszystkim- uśmiech na twarzy! :)
    piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lubię jesień :) Zdjęcia śliczne zarówno jak i stylizacja, a Twoje włosy (idealne) są dla mnie ogromną motywacją do dalszego zapuszczania i dbania o nie :)

    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice blog, you are very pretty! :)

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje zdjęcia są bardzo sensualne i uwielbiam je oglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Obecna pogoda przypomina bardziej wiosenna niż jesienna;) Sliczne zdjęcia;)

    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesiennej depresji trzeba stanowczo powiedzieć nie ^^ Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio jest cieplutko i dużo słońca :) No ale pod koniec tygodnia ponoć znowu ma być brzydko i zimno ;c
    Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja do jesieni jestem nastawiony obojętnie. Śliczne zdjęcia!
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. boziu, za każdym razem zachwycam się w Twoją urodą i nie mogę po prostu przestać!
    btw co do postu. hmmm czasem jesienna chandra jest po prostu nieunikniona i nie ma sposobu, aby jej zapobiec :D


    http://justemsi.blogspot.com/ odpowiadam na każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam jakoś nie przepadam za jesienią :P
    Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach, pozdrawiam!
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie co roku nie mam na nic siły w czasie jesieni - w tym roku jest inaczej! Jestem pełna zapału i nie mam czasu na nudę :D Świetne zdjęcia!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  24. Przejrzałam parę twoich postów i uważam, że prowadzisz bardzo fajnego bloga :) Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Widząc takie zdjęcia pełne słońca i uśmiechu zapominam o ponurej pogodzie :) Masz piękne oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna sukienka i wspaniałe włosy - szczerze zazdroszczę :P Co do mojego sposobu na jesienną chandrę to odpowiedź jest jedna - milusi kocyk, ulubiona drama i gorąca czekolada :D

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś taka śliczna i masz przepiękne oczy :) Obserwuje :*
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia ;)
    Widziałam posty o podobnej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne fotki, nie dajmy się chandrze, jesien moze byc ( i jest) piękna

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale masz śliczne włosy *-* No i sukieneczka jest genialna. Sama chciałam sobie taką na jesień kupić, ale nigdzie nie znalazłam odpowiedniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś taka śliczna, że aż miło patrzeć na Twoje zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie jesienna chandra dopada co roku przez tydzień, później przechodzi. Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękne zdjęcia :D Masz przecudne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdjęcia ! Jesteś śliczna *,* A co do jesieni - też jej nie lubie , czesto nie mam humoru , pogoda dobija , a jeszcze do tego jesien = poczatek szkoly :(

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny blog *.*

    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej :*


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapraszam na rozdanie :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/11/zafuls-giveaway-coupon-worth-100.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie nawidzę jesieni, piekne zdjecia!
    jsttyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękną mamy jesień w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja o dziwo mam w tą 'jesień' bardzo dobry humor. Ładny outfit. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz, masz cudowne włoski <3 To prawda, jesień w tym raku dała mi popalić, na szczęście znalazłam na to sposoby :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz przepięknie! ;) ta szara sukienka jest cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Love your dress and makeup, you look stunning!

    http://www.mursway.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. You look so pretty. I love your outfit. By the way you have gorgeous eye lashes.
    Simera |Beautetude

    OdpowiedzUsuń
  45. piękna stylizacja i zazdroszczę włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna, złota, polska jesień jest całkiem przyjemna, ale jesień w listopadzie niestety nie jest juz tak urocza. Również dla mnie jest to nieco przygnębiający okres. Ale teraz już coraz bliżej do świąt i tym się pocieszam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. In those moments its so important to keep our mind focus on th positive things and what makes us happy. Great words.
    Lovely pictures, your dog is cute :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  48. wyglądasz fantastycznie. jesień ma to do siebie, że łatwo stracić dobre samopoczucie. zimno, deszczowo... jednak mimo wszystko ją uwielbiam ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Za jesienią nie przepadam, jak dla mnie zbyt buro się robi na polu. Chyba, że mówimy o początku jesieni, czyli końcówce września, wtedy jest jeszcze jak najbardziej okej! Aczkolwiek muszę przyznać, że na szczęście jakoś ten okres mnie nie przygnębia :D a zdjęcia śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. mnie czasem dopada taka jesienne chandra, wtedy staram się czymś zająć, blogiem, śpiewem albo ulubionym serialem :)
    śliczne zdjęcia!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.


    ON MY BLOG IS GIVEAWAY, SO CHECK IT OUT!
    www.bekleveer.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zawsze trzeba szukać jakiś plusów! Śliczne zdjęcia <3
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Dla mnie lekiem na tą całą jesienną chandrę jest muzyka i długie spacery :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz przepiękne włosy! Dla mnie zdecydowanie najgorszy jest październik i początek listopada, a potem już z górki. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. love that dress. it's so cute :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne zdjęcia! A co do jesiennej chandry - to mi wystarcza domowe spa i dobry film! ;)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Nogdy nie przepadałam za jesienią, ze względu na ten depresyjny charakter. Jednak pora roku ma duży wpływ na moje samopoczucie. Jednak w tym roku chyba się nie dalam i nie byłl tak źle.
    Piękna sukienka, poza tym masz bardzo ładne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zakupy zawsze są małą odskocznią od chandry! Mam podobne sposoby na radzenie sobie z nią :)
    Cudownie wyglądasz! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  59. I'm in love with your eyes, You're so pretty! Awesome dress! So pretty! :D
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  60. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    intonezzee.blogspot.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  61. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    intonezzee.blogspot.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ciekawa stylówka. Śliczne zdjęcia <3

    Zapraszamy do nas!
    StyleLove.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczna stylizacja. W jesienne wieczory uwielbiam wypić gorąca czekoladę, a do tego jakaś książka. Po prostu cudnie.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeju jesteś przepiękna i cudowne zdjęcia, zaobserwowałam blog bo jest świetny! ;*
    Masz rację, nie ma co poddawać się jesiennej chandrze, ze wszystkim jest szansa żeby dać sobie radę :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Lovely look, I love the dress - simple but cute!
    New post over on www.shybutsecretlyfabulous.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Wyglądasz przepięknie! Masz śliczne oczy <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Great photos! Cute dress!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  68. Osobiście bardzo lubię tegoroczną jesień. Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Masz przecudne włosy! :)
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam! ♥
    http://causeilovetodream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne zdjęcia, kochana! Co za wspaniałe oczy! Życzę wygranej ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  71. oj taaak, zakupy zawsze potrafią poprawić humor :). Jedyne co po nich może być dołujące to pusty portfel :P
    fajna ta strona, czasem przeglądam co jest ciekawego na promo :)
    wspaniałe zdjęcia *.* wyglądasz wręcz idealnie! piękna sukienka, masz genialne oczy, wspaniały włosy i do tego figurę *.* tylko pozazdrościć :*
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Dla mnie zawsze najgorszy jest właśnie listopad :)
    Jakiś czas temu też pisałam na ten temat u siebie :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. JESTEŚ PRZEEEEEŚLICZNA :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczne zdjęcia, a włosy masz przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. You beauty! Very gentle and sweet girl!

    http://sashashabanova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  76. Na początku jesieni miałam lekką chandrę, ale szybko ją zażegnałam :D
    Świetne zdjęcia, piękna z Ciebie dziewczyna.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Jesień nie jest zła o ile nie jest jakoś masakrycznie zimno, bo jak jest to już porażka!

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Jesień jest smutna, gdy nie świeci słońce i jest zimno, w innym przypadku nie jest taka zła. Herbata czy jesienna moda są takimi rzeczami, które mogą troszkę poprawić humor, ale ja i tak czekam na ciepłe, słoneczne dni. Piękne zdjęcia, cudowna sukienka <3 Obserwuję :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Jejku zdjęcia są przepiękne! Ja akurat należę do osób, które jesień lubią haha Może i nie przepadam za tą zimniejszą porą kiedy nadchodzi zima. Jako tako z chandrą nie mam problemów jednakże czasami mam takie chwile kiedy zapuszczam się w ten mrok haha! Jednak szybko udaje mi się z tego uciec :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  80. Twoje zdjęcia są zawsze takie piękne:))
    Śliczny makijaż i stylizacja! Masz cudowne włosy:)

    Jesień ma swoje uroki. Kolory liści na drzewach są zachwycające. Ale ja nienawidzę zimna, bo wtedy za zwyczaj jestem chora. Zdecydowanie preferuje lato.

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Dla mnie najgorszy jest zawsze do przeżycia listopad.. styczen i luty. 3 najgorsze miesiące. Nie wliczyłam grudnia bo w grudniu jakos zapominam o smutku bo atmosfera świąt i wgl.. a jak nadchodzi styczeń to znowu te roztopy, szaro smutno buro.. i znowu chandra xD Ale trzeba jakoś przeżyć;) Również nie daje się i staram się na siłe rozpogadzać.
    Pozdrawiam!:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja nie lubię jesieni,co roku "zasypiam" i budzę się do życia dopiero koło marca.
    Pozdr ;)
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Masz niesamowite włosy!
    http://myplacetoreturnto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Zdjęcia przepiękne :) Jesień jest jedną z moich ulubionych pór roku, więc chandra jesienna mnie nie dopadła ^^

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja w jesieni widzę i plusy i minusy, jesień to jest właśnie taka trochę depresyjna pora roku, ale powiem szczerze, że chyba nie ma nic piękniejszego niż wschody i zachody o tej porze roku, ubóstwiam je!
    Ślicznie wyglądasz ♥
    Pozdrawiam,
    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. the choice is yours and in case you care about the damaging chemicals you may be exposing your frame to with wellknown pores and skin care products, supply some natural pores and skin care merchandise a attempt. you may be
    http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  87. Jesień zawsze mnie przygnębia, pojawiło się trochę śnuegu i już mam lepszy humor :P A sesja niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  88. przepięknie wyglądasz,wow!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja nienawidzę ani jesieni ani zimy :/ wole lato
    xoxoklaudia.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja uwielbiam jesień, to moja ukochana pora roku, więc nie wiem, co to jesienna chandra :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Very gentle photos. Happy New Year!
    http://sashashabanova.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  92. Wow! Any further comment is superfluous :)

    missymj.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  93. Lovely photos, your dress is very pretty. Kisses and have a nice Sunday :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że coś tu po sobie zostawiasz,
Miłego dnia życzę ♥