Baby Online Dress & Born Pretty Store

Dziś przedstawię wam stronę, na którą co raz częściej trafiam przeglądając inne blogi. Mianowicie jest to strona babyonlinedress, na której możemy nie tylko podziwiać, ale i kupić przepiękne sukienki. Ja osobiście jestem nimi zachwycona i mam nadzieję, że wy też będziecie (ba, jestem tego pewna!).

Co wiemy o stronie? 

Babyonlinedress.com is a China-based global online Wedding dress & dress factory since 2012. The mission of Babyonlinedress.com is to provide you with the hottest wedding dresses and formal dresses at hot price. We offer a quick and easy online purchasing process in addition to offering all of our clients a dedicated and knowledgeable customer service team. And you can find thousands of dresses offered at incredible wholesale price.

Zapraszam teraz na mały przegląd
baby onlinedress


klik || klik || klik || klik


Oprócz tego chciałabym wam zaprezentować dwie paletki zamówione ze strony BornPrettyStore


94 komentarze:

  1. I love this website!
    I actually love your blog, so I would love to keep in touch with you. Do you want to follow each other on bloglovin and instagram? If you do, please let me know. x
    Beataba.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne sukienki...
    pozdrawiam xoxo

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paletka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. This is such an awesome post! Have a great new week. :)
    http://starlingdays.blogspot.com/2016/09/usa-holiday-san-fransisco.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście sukienki mają przepiękne.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome :D I looove born pretty <3

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki przepiękne jak z bajki :) paletki również :)
    zapraszam
    http://bettefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana linki kliknięte, mogłabyś kliknąć też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam wcześniej tej strony z sukienkami ;)
    Ale daj znać jak sprawdzają sie paletki z bornprettystore :)
    poklikałam oczywiście :)

    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście? :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienki bajeczne, pytanie tylko jak kupić takie cudo online bez przymiarki ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie suknie *o*

    www.turqusowa.blogspot.com
    dziękuję za komentarz i odwiedziny ☻
    Nowy post - koniecznie wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne sukienki i paletki z cieniami :) Klik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre sukienki są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wchodziłam kiedyś na tę stronę. Mają śliczne sukienki. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. both of these stores seem great!

    OdpowiedzUsuń
  16. Paleta com cores lindas, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne mają tam sukienki :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne suknie <3

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolory w tych paletkach, w sam raz na jesień :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, przeczytałam wcześniejsze notki i w którejś z nich było, że chciałabyś aby Twój blog wyróżniał się ponad inne, no i mimo, że to dopiero początek, to Twoj blog ma coś w sobie:) Co do sukienek to są świetne, ale ja nie chodze w takich, a żadnych okazji tez nie ma... a jesli by byla to wyciągnęłabym jakąś z szafy na strychu haha :D Mimo wszystko piękne są <333.
    Pozdrawiam!!!! Aha i nie musisz mnie informowac o nowych notkach, bo mam Cie w obserwowanych :*
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaintrygowałaś mnie tą stroną z sukniami :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie spotkałam się wcześniej z tą stroną, ale fajnie ją poznac. Mają śliczne sukienki. <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja coraz częściej trafiam na firmę Zaful...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie strony znam ale z żadną nie miałam głębiej do czynienia :D
    wyglądają naprawdę fantastycznie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Love the eyeshadow palettes. The colours are exactly my type.

    www.busyandfab.com

    OdpowiedzUsuń
  26. mają cudowne wspaniałe kiecki:D

    OdpowiedzUsuń
  27. The eyeshadows are really pretty!
    www.britishmermaid.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Suknię to sam cudowne ; )
    O stronie nie słyszała, obawiam się kupowania takich rzeczy przez nieznane portale ; )
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Jej! Sukienki! Nie dość, że moglabym mieć ich całą szafę!
    to teraz zamówienia nie będą się kończyć :D

    zapraszam również do mnie; http://neylla.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie w tych paletkach brakuje matów, które osobiście uwielbiam ale jako dopełnienie makijażu sprawdzą się idealnie!

    Zapraszam do mnie:
    life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  31. Byłam na tej stronie z sukienkami, wiele z nich bardzo mi się spodobało. Co do paletki - ładne kolory. Lubię BPS, współpracuję z nimi od dłuższego czasu. :)

    fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienki rzeczywiście ładne. Choć nie przepadam za kupowanie ubrań przez Internet.

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne sukienki, kliknięte, jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienki wyrywają z butów :O

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia! Piękna paleta! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Czekam na recenzje paletek, wyglądają całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. The post is so great! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Love your selection!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwszy raz widzę ten sklep z sukienkami, a co do paletek to mam jedną z nich i jestem nawet zadowolona z efektu jaki daje :).

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiecki prezentują się świetnie ! :o

    OdpowiedzUsuń
  41. lubię metaliczne cienie a sukienki są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  42. Suknie są przepiękne :)

    cllaudizzle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Sukienki i paletka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Czasami ja przeglądam :) suknie robią wrażenie :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I love this site! So many awesome buys! =)


    - Cielo
    Mermaid in Heels

    OdpowiedzUsuń
  46. Very beautiful post and great choise. I love your blog. kisses

    Do you want to follow for each other? If you want to tell me on my blog.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne kolorki w tej paletce <3

    OdpowiedzUsuń
  48. I love born pretty store so so much :)
    NEW POST : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpowiedzUsuń
  49. O tej firmie kiedyś słyszałam .
    Niektóre sukienki są naprawdę piękne.
    Świetna paletka.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne sukienki ;> a paletka ma ładne odcienie ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. piękne sukienki!!!! ciekawa jestem tych kolorów na skórze :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne kolorki na paletce! Nie słyszałam o tej stronie i kilknełam w 1 link z BPS ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Niektóre sukienki są naprawdę prześliczne!
    FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  55. Paletka prezentuje się świetnie! Te sukienki są piękne :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  56. Piekne rzeczy, dzieki za pokazanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. piekne sukienki <3

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  58. Prześliczne sukienki :) I cudowna paleta :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Koniecznie muszę wypróbować ta paletę
    www.lussja.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Paletka świetna. Sukienki na spokojnie sobie poprzeglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Sukienki są piękne, poklikałam :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Nigdy nic nie zamawialam z tej strony ale te paletki wygladaja naprawde bardzo fajnie! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne kolory cieni :D
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowne s te sukienki. Szkoda, że dopiero teraz się dowiedziałam o tej stronce, ponieważ szukałam sukienki na pólmetek i długo nie mogłam znaleźć (ale już mam). Następnym razem będę pamiętać o tej stronie, ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Sukienki jednym słowem mnie zachwyciły *.* Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ciekawy sklep, chociaż ja za tymi chińskimi stronami nie przepadam - długo przesyłki idą.

    OdpowiedzUsuń
  67. Nice shops! I like born pretty store. :)

    Do you want to follow each other on GFC? If yes, let me know on my blog and I’ll follow you back.

    Have a nice day!

    Best regards, Anna <3

    annax1303.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  68. OMG! Those dresses are really beautiful! Make us feel like real princesses :)
    Did you order with them before?
    Kiss

    thebrunettetofu.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  69. fajna ta paletka :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że coś tu po sobie zostawiasz,
Miłego dnia życzę ♥