Wolontariat - czy warto?

Jestem wolontariuszką od dwóch lat i przyznam się bez bicia, że z początku należałam do grupki pesymistycznie nastawionych do tego ludzi. Nie widziałam sensu dobrowolnej, nieodpłatnej pracy na rzecz innych. Czas, który mogłam przeznaczyć na pomoc wolałam przesiedzieć przed komputerem i przegadać przez telefon. Tak naprawdę do mojego pierwszego aktu wolontariatu (czy mogę tak to nazwać?) przekonałam się w drugiej klasie gimnazjum, gdy przyszedł czas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kierując się tam nie myślałam o tym, jako o zbiórce pieniędzy, które w późniejszym czasie mogłyby nawet uratować czyjeś życie. Nie. W tamtym momencie miałam w głowie 'będę miała za to dodatkowe punkty do liceum', czyli wyszła z ukrycia moja tamtejsza, egoistyczna natura. Co tak naprawdę robię dotarło do mnie w dniu zbiórki. Kiedy podeszła do mnie mała dziewczynka. Wrzuciła pieniążek i nie chciała za to naklejkowego serduszka (a przecież po to właśnie dzieciaki podchodzą do wolontariuszy) - może to też trochę dziwne, ale zawsze zapamiętuje takie szczegóły. Przez całą zbiórkę sporo myślałam i przy oddawaniu kwoty całkowicie zmieniłam do tego wszystkiego nastawienie.

Początek trzeciej gimnazjum - zostaję wolontariuszką na pełen etat! Zaczęłam uczęszczać do Dziennego Domu Pomocy, gdzie spędzałam czas ze starszymi osobami. Brałam udział w licznych zbiórkach. Odwiedziłam jako delegacja ze szkoły szpital, gdzie przebrani za postacie z bajek daliśmy każdemu dzieciakowi pluszaka. Kolejny raz zostałam wolontariuszką podczas imprezy jaką jest orkiestra. Teraz, przez pierwszą liceum również znalazłam odrobinkę czasu na wolontariat. Razem z przyjaciółką jeden raz w tygodniu odwiedzałyśmy starszą panią, która potrzebowała pomocy w wielu rzeczach. Musicie mi uwierzyć, że po każdej z tych rzeczy człowiekowi jest od razu milej na sercu. Sam fakt, jak wolontariat potrafi nas zmienić. Przestajemy być obojętni na drugiego człowieka, co moim zdaniem jest po prostu piękne. Na wszystko patrzymy z bardziej optymistycznej perspektywy. Zaczynamy inaczej traktować drugą osobę. Co raz bardziej zależy nam na szczęściu innych. Uspokajamy się, nawet nieświadomie staramy się żeby nasze relacje z innymi były z dnia na dzień co raz to lepsze. Piękna sprawa, prawda?

Ja, w dniu dzisiejszym, z ręką na serduszku mogę powiedzieć, że wolontariat jest sprawą piękną i nie zamierzam z niego rezygnować! Wam wszystkim też polecam taką formę aktywności. Nie jesteście przekonani? Pomyślcie, że pomożecie i staniecie się przy okazji lepszą osobą!




Strój kąpielowy - Cubus

129 komentarzy:

  1. wolontariat pomaga uleczyć nawet samego Ciebie, to jest cudowne, że coraz więcej młodych osób chce pomagać innym

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, wolontariat to fajna sprawa, pomagasz innym i masz z tego satysfakcje :)
    Zapraszam do mnie :
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja także należę do wolontariatu. Jestem wolontariuszką która rozdaje biegaczom wodę i izotoniki podczas każdego maratonu! Uczestniczenie w wolontariacie szkolnym to coś wspaniałego. Robisz to - sprawia ci to przyjemność i także pomagasz ludziom. To dodaje skrzydeł! Fenomenalne zdjęcia :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Duży plus za to, że miałaś odwagę przyznać się do swojego początkowego toku myślenia. Ja sama mam zamiar zapisać się w tym roku szkolnym na wolontariat- zobaczymy, czy mi to wyjdzie, bo bardzo bym chciała! Pozdrawiam x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dwukrotnie byłam wolontariuszką w WOŚP, w przyszłym roku również mam zamiar w tym uczestniczyć.
    Nie dawno byłam również wolontariuszką na ŚDM :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolontariat super sprawa!!! Piękne zdjęcia! Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  8. No to na prawde fajna sprawa:d Dobrze że zmieniło Ci się zdanie :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. You are very beautiful, love your hair)

    http://www.alinavelnikovskaya.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa! Najbardziej chciałbyśm zostać wolontariuszkami w schronisku :) piękne zdjęcia :*



    velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Volunteering is a wonderful thing, but sometimes it's tough mentally and physically
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa. Fajnie, że przyznałaś się do wcześniejszego toku myślenia. Dla Ciebie wielki plus ode mnie. Też chciałabym zostać wolontariuszką, ale nie wiem czy by mnie przyjęli, bo mam dopiero 13 lat. Pomoc innym to tak jakby pomoc i sobie :)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK
    Wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jestem pewna, że by Cię przyjęli i jednocześnie byliby zachwyceni, że taka młoda osóbka zdecydowała się na wolontariat. Jedyne co, to potrzebowałabyś zgody rodzica, a kiedy skończysz 16 lat podpisujesz już umowę o pracę, tyle, że nieodpłatną. Buziaki ♥

      Usuń
  13. chyba chętnie się zgłoszę do wolontariatu :) Super zdjęcia! :D
    https://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nigdy nie byłam w wolontariacie, ale z tego co piszesz to musi być wspaniała przygoda :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeej mega zdjęcia, szczególnie to ostatnie! <3
    Wolontariat to naprawdę super sprawa, sama kiedyś bardzo pragnęłam zostać wolontariuszką.
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń
  17. jej, to naprawdę piękne! Cudowna historia, a Ty wierzę w to całym serduszkiem jesteś wspaniała osobą.
    Cudownie jest wiedzieć, że są jeszcze tacy ludzie :)
    kochana! :*
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze warto zostać wolontariuszem :)
    http://karolinabrozis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Very nice! I like this post so much.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jasne, że warto raz, że pomagamy innym, a dwa stajemy się lepszym człowiekiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja koleżanka często opowiada mi o swoich wolontariatach... Ja niestety nigdy nie miałam okazji się go podjąć...

    OdpowiedzUsuń
  24. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Swego czasu byłam wolontariuszem w charity shop dla akcji charytatywnej Save the Children, którzy zbierali pieniądze ze sprzedawanych ubrań na potrzebujące dzieci w Afryce. To naprawdę ciekawe doświadczenie. Powinnaś być z siebie dumna, że pomagasz innym w taki sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I absolutely love these pictures! You look stunning :*

    Love,
    Christina ♥
    cinapeh.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz :) ja nie byłam nigdy wolontariuszem :)
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne, zgadzam się z tym co napisałaś :) a przy okazji widać,że w wodzie czujesz się jak ryba :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  29. myślę, że warto się tego podjąć ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. This is fabulous! Love it.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie myślałam nigdy nad wolontariatem, ale podziwiam takich ludzi :)
    Mega zdjęcia :D
    Mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. W gimnazjum też byłam wolontariuszem. Zazwyczaj były to zbiórki żywności, pomoc osobom chorym, cz przy jakichś imprezach. Było to naprawdę fajne doświadczenie. Można było też poznać sporo przemiłych ludzi, co też bardzo przyciągnęło mnie do tego całego wolontariuszowania (jest takie słowo?). Fakt, na początku miałam takie podejście jak Ty, ale to się zmieniło.
    Śliczne zdjęcia. Masz świetną figurę! :D

    Pozdrawiam,
    https://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ma lepszej sprawy jak wolontariat jeśli chodzi o pomoc innym :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna inicjatywa, życzę dalszej aktywności i wytrwałości!

    PS. piękne zdjęcia :) Pozdrawiamy cieplutko!

    http://teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wolontariat to świetna sprawa, jestem pełna podziwu :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja sama również należę do wolontariatu i zgadzam się pomaganie innym w różnych akcjach itd, to jest na prawdę bardzo fajna sprawa. Miło się robi, jak wywołasz na czyjejś twarzy uśmiech.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wolontariat to też fajny pomysł na spędzenie wolnego czasu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. To pięknie że masz do tego takie nastawienie 😊

    OdpowiedzUsuń
  39. Super sprawa że pomagasz ludziom bo takich osób jest bardzo mało oby tak dalej ;* Miłego dnia **
    zaprasza do mnie ;
    http://emptyystreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wolontariat to naprawdę świetna sprawa, ponieważ w mały sposób możemy pomóc innym. Sama byłam raz wolontariuszką i fajnie wspominam tą przygodę :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiadomo, że warto! Wolontariat to świetna sprawa :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  42. Przez osttanie 3 lata bralam udział w naprawdę wielu wolontariatach i naprawdę pomoc innym sprawiał mi wiele radości!

    Czy mogłabyś w wolnej chwili kliknąc w linki w moim najnowszym poście?
    To wiele dla mnie znaczy, zawsze się odwdzięczam i z góry dziękuję za wszelką pomoc : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgadzam się. Zauważenie drugiego człowieka i odłożenie na chwilę swoich spraw pomaga wiele zrozumieć. Każdy powinien spróbować wolontariatu i dać coś od siebie innym.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniale, że w ten sposób postępujesz, szlachetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz rację, że dzięki takim zajęciom kształtuje się w nas empatia, a pomoc innym daje poczucie spełnienia. To niezwykłe, jak uczynek kogoś obcego, tak, wydawało by się, niewinnego, może nas odmienić. Nasze myśli. Nasze spojrzenie na wszystko. Daję za ten post łapkę w górę, haha! :)

    Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam do siebie częściej.
    Pozdrawiam,
    K.

    http://katey-kateyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Sama jestem wolontariuszką w hospicjum dziecięcym i uważam, że faktycznie takie pomaganie otwiera nam oczy na świat i przede wszystkim na innych. Uczy nas prawdziwych wartości w życiu! Naprawdę pięknie napisany post, aż takich chciałoby się czytać więcej!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  48. beautiful photos, love this bikini! you look like a mermaid!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wolontariat to piękna sprawa, ja przez kilka lat byłam wolontariuszką dla wośp, niestety teraz mam pracę na pełny etat więc gorzej jest z czasem :) ale wspaniale wypominam te pięć lat :) cudowne zdjęcia, naprawdę piękne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. świetna sprawa pomagać innym! :) sliczne zdjęcia <3

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wolontariat to piękna sprawa :) Kiedyś również byłam wolontariuszką i sprawiało mi to wiele radości. Dzięki temu możemy pomagać innym, rozwijać siebie i w świetny sposób spędzać nasz czas :) Również polecam!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja od niedawna uczęszczam do wolontariatu międzykulturowego.
    Prowadzone są zabawy dla dzieci, a pracujemy razem z zagranicznymi wolontariuszami.
    Na początku nie byłam przekonana, bałam się, ale chciałam się wreszcie ruszyć i zrobić coś innego i nie żałuję.
    Czasem przyznam, że nie chce mi się tam iść, ale potem wracam zawsze uśmiechnięta i zadowolona z dnia.


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia , ja już od roku jestem wolontariuszkom w przedszkolu , co tydzień na 2 godziny do nich przychodzę
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ostatnio właśnie zastanawiałam się nad tym.. Chciałabym w końcu zrobić coś w życiu, nie tylko dla sibie! Świetny post :)) https://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Szkoda, że na początku myślałaś, że nie warto nic robić za darmo. Ale na szczęście zmieniłaś zdanie :). Ja niestety nie mam czasu na wolontariat, ale w gimnazjum chodziłam do hospicjum pomagać starszym babciom :). Dzięki temu poznałam wiele historii o wojnie i powodowałam uśmiech na twarzy samotnych babć.
    Mój blog - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Każda taka pomoc jest warta! Bardzo to cenie , szanuję i podziwiam ! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. A cóż to za cudowne włoski! I ta figura! No, no, no! Tak, to prawda, wolontariat zmienia ludzi. Widać, że masz dobre serducho! Ja również chcę się udzielać w ten sposób, ale w Schronisku dla Psów. OBSERWUJĘ ^^

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja nie jestem wolontariuszką, ale kiedyś chciała bym być. Według mnie to jest naprawdę fajnie tak pomagać ludziom :) Śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam ;)Jeśli ci sie spodoba zaobserwuj :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne zdjęcia. Myślę że wolontariat jest dobrą sprawą, gdyż można komuś pomóc i dać odrobine szczęścia nie wielkim kosztem :)

    Mój blog
    ♥Odwdzięczam się za każdą obserwacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. A mnie urzekły zdjęcia i Twoje włosy!! <3
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny post <3 <3 <3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  63. w trakcie roku szkolego, z wielka checia uczeszczam na wolontariat ;3
    btw masz przepiekne cialo! goals <3
    obserwuje kochana <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  64. Kiedyś tam myślałam o tym, żeby zacząć pracować jako wolontariuszka, ale zawsze coś miałam na głowie. Teraz bardzo żałuję, że jednak nie wysupłałam na to czasu, bo raczej już nigdy nie będę mogła dołączyć. Ot, wciągnął mnie wir dorosłego życia ;) Podziwiam Cię, że potrafisz zrezygnować ze swoich przyjemności na rzecz drugiego człowieka. W dzisiejszych czasach to takie mało spotykane...

    OdpowiedzUsuń
  65. Takie rzeczy się ceni, bezinteresowna pomoc (w Twoim przypadku raz interesowna, ale minęło). Pomoc innym jest ważna.
    <a href="http://foxydiet.blogspot.com>>FOXYDIET<</a>

    OdpowiedzUsuń
  66. Wow looks very nice place. Gemma x
    www.jacquardflower.uk

    OdpowiedzUsuń
  67. Wolontariat to wspaniała sprawa ;) Cudne zdjecia ;) obserwuje ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. To prawda, jeśli pomożemy drugiej osobie czujemy się od razu lepiej ;) Fajna sprawa z tym wolontariatem :)))

    obserwuję :D
    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Przepiękne włosy *_* Zazdroszczę idealna długość
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Wolontariat jest super sprawą, można zrobić coś dobrego dla innych bez samolubnych pobudek! Sama w tym roku przymierzam się do wzięcia udziału w WOŚP-ie. Denerwują mnie ludzie, którzy wyśmiewają wolontariuszy jako "darmową siłę roboczą", a przecież w tym wszystkim nie chodzi o pracę tylko o pomoc...

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Very beautiful photos! I like!
    http://sashashabanova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  72. chciałabym się zapisać na wolontariat do schroniska ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Sama kiedyś byłam wolontariuszką i jest to świetna sprawa. Gdybym miała odrobinę więcej czasu to nie przerwałabym wolontariatu. Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Też zapisałam się na WOŚP za punkty. W tamtym roku zapisałam się jako wolontariusz na ŚDM, jednak matura przygniotła mnie swoim ogromem i niestety nie interesowałam się tym później. Teraz mam nadzieję robić coś dalej w kierunku bycia wolontariuszem. ;)
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. ja byłam wolontariuszką najpierw w gimnazjum, a pozniej w 1 klasie technikum. fajne czasy :).
    super blog. dodaje do obserwowanych .

    zapraszam do siebie
    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Post dający do myślenia i też pokazuje trochę jak do pewnych rzeczy trzeba dojrzeć :) Czasem trzeba na coś spojrzeć z innej perspektywy, aby przekonać się że nie samym pieniądzem człowiek żyje, ale że żyjemy dla innych ludzi, dla ich uśmiechu i szczęścia, bo później i my jesteśmy zadowoleni z tego że inni dzięki nam są szczęśliwi :) Dodałam do obserwowanych :* Oby więcej takich postów, bo jest super :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Oczywiście, że warto. Wspomnienia, uśmiech, jedno słowo podziękowania. Coś pięknego :) ja od dziecka pomagam, zdobyłam nawet nagrodę w 8 wspaniałych w 2015 roku w Białymstoku :)

    http://turqusowa.blogspot.com/2016/08/wspopraca-z-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  78. Wolontariat zawsze się chwali w CV - zwłaszcza poza granicami naszego kraju, gorzej jak się idzie moimi krokami i przez rok odbywa się pracę za darmo na zasadzie wolontariatu, ale wyszło mi to na dobre, bo suma sumarum - mam teraz dzięki temu pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja byłam parę razy wolontariuszką na przykład na WOŚPie i sobie darowałam bo widziałam ile w sztabach siedzi tego cholernego złodziejstwa. Dlatego jak dla mnie takie rzeczy wcale nie są warte mojej straty czasu.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. dobrze pomagac innym:)
    + mogłabym liczyć na poklikanie w 6 linków pod moją ostatnią notką? pierwszy raz proszę o coś takiego! odwdzięczę się jakoś:) > W A Y N V <
    +jeśli spodoba ci się blog zapraszam do zaobserwowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Od dłuższego czasu chciałam się tym zająć, jednak nie wiem gdzie i do kogo mam się zgłosić..

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja zamierzam zostać wolontariuszka w schronisku dla zwierząt gdy tylko osiągnę odpowiedni wiek :) to super sprawa. Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo przydatny post! Pomoc innym jest naprawdę bardzo ważna, dla tych potrzebujących, ale też dla nas samych! Bo to pozwala na nabycie wielu pozytywnych cech czy umiejętności. Żałuję, że w gimnazjum ani w liceum, kiedy miałąm sporo czasu a do pracy iść nie mogłam nie podjęłam się czegoś takiego.
    Masz bardzo ładną grafikę na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Pomagając innym pomagamy sobie.

    Podziwiam osoby takie jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja nie działam jako wolontariuszka,ale staram się brać udział we wszystkich możliwych zbiórkach (odzieży, pieniędzy, zabawek itp.).
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Wolontariat to mega dobra sprawa. Nie dość, że pomagamy osobom potrzebującym, to pomagamy sobie, stać się lepszą osobą :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękne zdjęcia! O wolontariacie długo myślałam, ale zawsze byłam zbyt nieśmiała i mało zmotywowana, by tego dokonać. Pozdrawiam, Kinga :)
    kingadomanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Ach usunęło mi komentarz, ale ja jeszcze raz go napiszę.
    Otóż, bardzo mi się podoba, że jesteś wolontariuszem. To coś bardzo fajnego i wiem jakie to uczucie, bo równiez w gimnazjum uczęszczałam. Niestety mój wolontariat nie był tak bardzo zaawansowany, bo nigdy nie byłam na uroczystościach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tylko mogłam czytać ksiazki małym dzieciom lub pomagać odrabiać im lekcje. Ach..no i również chodziłam do starszych ludzi, choćby po to żeby zrobic im zakupy lub po prostu przez chwile pogadac, co szczerze powiem...jest trudne, bo nie jestem zawsze gadatliwa. Teraz już nie uczęszczam do wolontariatu, bo skończyłam gimnazjum, ale trzymaj kciuki bo mam zamir uczeszczać do wolontariatu w schronisku dla zwierząt. a szczerze powiem, że trudno jest sie tam dostać, to sądze, że skoro mam psa to dlaczego by nie spróbowac opiekowac się innymi chociaż na parę godzin? Bardzo podoba mi się ten post i w sumie...gratulacje. Widac że bardzo lubisz być wolontariuszem i to się ceni. :))
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja też chcę być wolontariuszką w schronisku ;)
    http://marzeniapasjasport.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Czasami angażuję się w różne akcje wolontariatu :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  91. Ja od tych wakacji jestem wolontariuszką. U mnie polega to trochę na czymś innym bo większość czasu spędzamy z dziećmi, na organizacji i prowadzeniu różnych zajęć z nimi, warsztatów, półkolonii, pikników rodzinnych, itp. Są zagraniczni wolontariusze i polscy, więc jest to świetna okazja aby poznać inne języki i poćwiczyć swój angielski. Mega mi się podobało i przez te 2 miesiące wiele doświadczyłam i poznałam mega dużo osób. Wczoraj było spotkanie pożegnalne, ponieważ ci zagraniczni już odlatują i jest mi na prawdę smutno z tego powodu że większości już nie zobaczę :( Pocieszeniem jest to, że w roku szkolnym będą inni ludzie i mam nadzieję że również tacy fajni i pozytywni!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Tak zgadzam się wolontariat to coś cudownego, nie dawno byłam w szpitalu dla niepełnosprawnych dzieci w Bacikach i było mi naprawdę przykro, bo wszystkie były bardzo mądre. Przynieśliśmy im zabawki, ubrania i słodycze. Bawiliśmy się z nimi. Za rok znowu jadę.
    Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja uwielbiam wolontariat i jeśli tylko jest jakaś akcja, zgłaszam się bez zastanowienia
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Możesz na prawde bardzo dużo zrobić dla pewnych osób. Brawo!
    A jeśli chodzi o zdjęcia - jestem zachwycona :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  95. Także jestem wolontariuszką i opiekuję się starszymi ludzmi. Uważam że na prawdę warto :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  96. Nice swimming photos, I wonder how you stay afloat and looking beautiful :)

    www.busyandfab.com

    OdpowiedzUsuń
  97. piękne spojrzenie na wolontariat, który jest niestety bardzo nie popularny

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo podziwiam takie osoby. Ja miałam okazję kilka razy prowadzić zbiórki charytatywne dla schroniska i pamiętam jak mocno mnie to podniosło na duchu.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  99. Nigdy nie należałam do wolontariatu, ale zawsze chciałam pomagać zwierzętom w schroniskach czy ludziom w hospicjum :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Zapraszam do mnie http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  102. I really like your bathing suit and your nails! Love the pictures!

    http://francheskascollageblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Czekam z niecierpliwością na kolejny post :)

    Dziękuję za komentarz na blogu
    www.turqusowa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  104. Do 17 roku życia byłam wolontariuszką WOŚP i PCK, super sprawa! :)

    Przepiękne zdjęcia, a ten kostium kąpielowy jest mega <3
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  105. Wolontariat to super sprawa.I ta satysfakcja,że możesz komuś pomóc bezinteresownie.
    Świetne zdjęcia.
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja nigdy nie miałam styczności z wolontariatem, ale z Twojego opisu wynika, że zdecydowanie warto pomagać!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    OdpowiedzUsuń
  107. Uważam, że nie ma nic piękniejszego niż pomoc drugiemu człowiekowi,ogólnie działalność na rzecz innych, fajnie, że się przekonałaś :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  108. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Wolontariat to fajna spawa, ale nie leczy egoizmu sam w sobie. On go tylko osłabia. Pokazuje inne wartości, ale każdy człowiek z natury jest egoistą - zaszczepiono w nas pragnienie "przeżyć".

    Monique z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. myślałam kiedyś o wolontariacie ale teraz kiedy pracuję już nie ma na to czasu... pięknie wyglądasz nie mogę się napatrzeć! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  111. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  112. super, że robisz coś co sprawia Ci radość<3
    co powiesz na wzajemną obs?
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Wolontariat uczy empatii, kooperacji z drugą osobą i wszytkiego innego, czego nie umie młody człowiek wkraczajacy do społeczeństwa.
    Coś pięknego <3
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  114. bardzo ciekawy, zachęcający post ;)
    https://awesomemilastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Oczywiscie że warto :) To najpiekniejsze - co człowiek może dać człowiekowi. Odrobinę szczęscia i miłości :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Sama byłam wolontariuszką przez pewien czas i uważam że to piękny czas. Zrozumiałam znaczenie słów- pomagając innym pomagasz sobie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. potwierdzam! moja przygoda rowniez zaczela sie od szkolnego wolontariatu 'by zdobyc wiecej punktow' skonczylo sie na kursach i chodzeniu do roznych placówek. nie zaluje i jak najbardziej kazdemu polecam!:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Kurczę, z tego co mówisz, to taki wolontariat to naprawdę świetna sprawa :) Chyba muszę się też za czymś takim rozejrzeć, bo mam akurat trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Super, myślałam że teraz młodzież ma to gdzieś :) Gratuluje takiego podejścia. :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Zdecydowanie się zgadzam, również należę do wolontariatu.
    PS. śliczne zdjęcia! <3

    http://world-of-books48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Wolontariat to fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że coś tu po sobie zostawiasz,
Miłego dnia życzę ♥