Pomyśl i... zmotywuj się!

Wszyscy idą do przodu, a ty wciąż stoisz w miejscu. Chcesz ruszyć, ale nie potrafisz się zebrać. Przeglądasz tysiące stron, zdjęć, czytasz tyle samo tekstów - masz nadzieję, że to cię zmotywuje. Ale wciąż nic. Masz chęci żeby coś zrobić, ale zaprzyjaźniony magnes w postaci twojego łóżka, laptopa i kubka ulubionego napoju wciąż nie chce cię puścić. Wtedy przychodzę ja wraz z magicznym zaklęciem, które rozmagnesuje (od dziś) twojego wroga.

Pomyśl o sobie
I o tym co ci w swojej osobie nie pasuje. Może to jakaś cecha charakteru, może jakieś przyzwyczajenie, może twój wygląd. A może chcesz coś zacząć, a się boisz lub nie masz pojęcia jak. Może już coś robisz, ale złapał cię właśnie nieprzyjemny zastój. Cokolwiek to jest wstań i idź przed lustro. Popatrz w swoje odbicie. Co widzisz? Pomogę ci. Cudowną osobę z masą pomysłów i ogromem predyspozycji do osiągnięcia czegoś wielkiego. Jedyne co musisz zrobić to uwierzyć w siebie, powiedzieć głośno wszystkim znane (choć może nie używane) 'ja to potrafię!', podnieść głowę i zacząć iść po swoje. Nie myśl o innych - pomyśl o sobie!


Smutne jest to, że ludzie są biedni, bo jeszcze nie zdecydowali, by być bogatymi. Mają nadwagę i są niewysportowani, bo nie zdecydowali jeszcze, by być szczupłymi i sprawnymi fizycznie. Nieefektywnie marnują czas, bo nie zdecydowali jeszcze, by być bardzo produktywnymi we wszystkim, co robią." Brian Tracy

Prawda jest taka, że każdy człowiek ma marzenia. Jedni chcą być kosmonautą, inni gwiazdą, jeszcze inni chcą być dyrektorem w wielkiej, międzynarodowej korporacji. Ty też masz marzenia, jedyne co musisz zrobić to zamienić je w cel. Jest to tak naprawdę drobny, kosmetyczny zabieg, a zmienia wszystko. Od tej pory wszystko co robisz, robisz w konkretnym celu i ten drobny czyn przybliża cię do bycia człowiekiem spełnionym - człowiekiem sukcesu.

Spodenki - Bershka || Top - Terranova

90 komentarzy:

  1. Przepiękne włosy i niezła figurka! :)

    oddaje obserwacje :) TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
      Christian Louboutin Pumps 12CM White Patent Leather Pointed
      Christian Louboutin Pumps 12CM Yellow Patent Leather Wavy pointed
      Christian Louboutin Pumps 12CM Black Matte Rhinestone
      cheap christian louboutin pumps sale online and free shipping
      http://www.clsneakersmall.com

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie jest świetne ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis!!! Cudowne zdjęcia! Miłej niedzieli! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  4. boże jaka laska <3 a te włosy,coś cudownego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale włosy!!! I to ostatnie zdjęcie... cudo! Bardzo podoba mi się Twoje myślenie. Piękny cytat przywołałaś, naprawdę skłania do przemyśleń ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :D
    Zapraszamy do nas na nowego posta https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo motywujący tekst! Bardzo mi się podoba :)
    Zmotywował mnie do robienia rzeczy, które niosą za sobą dobry cel :)
    Świetny cytat!
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne zdjecia i cudowna figura, po zazdroscic!
    A ten tekst to bylo co dzisiaj potrzebowalam! Dzieki!
    Kinga x
    http://www.rockthisrunway.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega! :)) bardzo śliczne zdjęcia! obserwujemy? https://start-afire.blogspot.com/
    daj znać w komentarzu! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz piękne włosy <3
    Świetny i motywujący tekst.
    Mogłabyś poklikać w reklamy na moim blogu- będę wdzięczna :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jesteś ;)

    Tekst jak najbardziej trafia a to jest najważniejsze.

    Wspaniale jest otaczać się pozytywnymi ludźmi to z pewnością nam pomaga w pokonywaniu własnych słabości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś prześliczna a twoja figura jest przewspaniała!
    Mega motywujący post. Powiem szczerze że przez cały czas zbierałam się do takiej organizacji i regularności we wszystkim to robię. Od września przysięgłam sobie iż zacznę starać się to realizować i w końcu ze skutkiem!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie :)
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny typ urody :)
    Również dążę do realizacji swoich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega motywujący post! Ja akurat pracuję teraz nad ciałem i staram się o wiele bardziej dbać o siebie. I poświęcać więcej czasu sobie :)
    Wyglądasz cudownie. Przepiękna buzia, cudowne włosy! :) Uwielbiam te spodenki, są dla mnie hitem.

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia :). Post bardzo motywujący, aż chce się uśmiechnąć. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. love that pink top!
    great outfit!!!

    www.modaodaradosti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz odwiedziłam twojego bloga, masz piękne włosy, cudownie piszesz, naprawdę jesteś w tym dobra, zdjęcia są niezwykle piękne i świetna jakość, a wygląd bloga to już wgl ;) Taki prosty, cudowny! Obserwuję i pozdarwiam!
    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już dawno sonie to uświadomiłam. Gdy sie uwierzy w siebie to tak naprawdę można zrobić wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny cytat! :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. You look so lovely! Wonderful photos!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. wow padłam na widok zdjęcia jak włosami potrząsasz:D cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice post! Have a great weekend.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  23. Looking great in crop top and black denim shorts. Do you want to follow each other, please let me know, thanks.

    www.busyandfab.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo motywujący post! Czasem rzeczywiście ciężko jest zacząć pracować nad czymś czego tak bardzo pragniemy. Być może jest to strach przed porażką.

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne włosy *,* Piękne zdjęcia ♥

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne zdjęcia <3 Najważniejsza jest motywacja, ja na szczęście takową posiadam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bez motywacji ani rusz... piękne włosy!!!

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny top :)) Masz cudne włosy!! Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnie zdjęcie to bomba! Tak jak napisałaś marzenia trzeba zmieniac w cele i je realizowac. :D
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz śliczne włosy!
    Wybrałaś idealny cytat, wprost zmusza do przemyśleń :)

    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ostatnie zdjęcie jest przecudowne! co do tematyki wpisu, to zgadzam się z tobą, że jeżeli będziemy do czegoś konsekwentnie darzyć, to spełnią się wtedy nasze najskrytsze marzenia
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z ogromna checia, gdyz twoj blog jak najbardziej wpasowuje sie w moje gusta

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczny post, bardzo podoba mi się to, co napisałaś. Dojrzale, przejrzyście i ciekawie. Zdjęcia są piękne :) Przypominasz mi Nicole z mooneykills, tylko jesteś jej ciemniejszą wersja :>

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz ♥
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie z motywacją nie ma problemu. ;)
    Masz piękne włosy i figurę. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie napisane, a ten cytat po prostu idealny!
    Zwątpiłam w swoje marzenia ale od niedawna coraz bardziej zaczynam w nie wierzyć i staram się piąć w górę ciężką pracą.
    Pozdrawiam Ronn

    OdpowiedzUsuń
  35. Twój post zmusił mnie przemyśleń, śliczny top ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobry tekst no i ślicznie wyglądasz pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mądrze napisane. Z pewnością tym co napisałaś zmotywujesz nie jedna osobę :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  38. Najtrudniej jest właśnie zmotywować się, aby coś osiągnąć. Do spełniania marzeń potrzeba wiele odwagi i cierpliwości. Mam nadzieje, że kiedys uda mi się, zrealizowac zamierzone cele. Podoba mi się Twój sposob prowadzenia bloga, jest tu tak przejrzyście. Pozdrawiam serdecznie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie piękne widoki aaaaa! ♥ Co do cytatu, w zupełni się zgadzam ale jeżeli ktoś kocha takiego jakim jest z dodatkowym ,,ciałkiem' nie brońmy mu być szczęśliwym :)
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Trzeba walczyć o swoje marzenia i walczyć o swój osobisty rozwój. ;)
    Nie wolno siedzieć z założonymi rękami tylko trzeba wziąć życie w swoje ręce!
    Super wyglądasz!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny wygląd bloga, a ty jesteś prześliczna :)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny tekst :) Wyglądasz pięknie!
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawy wpis :) fajny cytat, który aż zmusza do przemyśleń :) śliczne włosy oraz bardzo ładny makijaż :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz rację ;) Widzę że mamy takie same podejście ;) Naprawdę super post ;)

    Zapraszam do mnie ;) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny, bardzo motywujący post! aż mam ochotę podnieść tyłek i zacząć działać. Naprawdę dodajesz ludziom energii :) I muszę to napisać, masz cudowne włosy *.*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jejku, ten post bardzo do mnie przemówił :(
    W sumie to moje jedno z wielkich marzeń zrealizowałam - bycie szczupłą.
    Ruszyłam swoje cztery litery i zgubiłam brzuch i nogi :)
    Teraz jestem serio wysportowaną osobą, mogę sobie to przyznać.
    Post naprawdę motywujący, szczegołnie w TE złe dni...
    Co do zdjęć, prześliczne! ♥
    Powiedz mi dziewczyno dorga, jak ty zapuściłaś takie włosy ? *_*
    Obserwuję i zapraszam do siebie!
    Pozdrawiam! :*
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy od zawsze szybko rosły, jednak dla osób u których tak nie jest polecam zawsze herbatkę z pokrzywy i tabletki drożdżowe. Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  47. jesteś przecudna! Obserwuję!
    Wpadnij do mnie http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo mądry tekst. Ja bym jeszcze dodała do niego tę sentencję: "Ważniejsze są małe rzeczy, które robisz, niż duże, które tylko planujesz". Jednym słowem, małymi kroczkami do celu. Wielu ludzi zniechęca się, bo cel, do którego dążą wymaga wielu zabiegów i wydaje się bardzo daleki, wręcz nieosiągalny. Gdy się dąży do niego po trochu, powoli, na spokojnie, na pewno się go zrealizuje.
    Ja też mam cel - dążę do długich w włosów, jak Twoje. Jestem po chemioterapii, więc to niełatwe, ale nie poddaję się ;-)
    Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za Ciebie kciuki i jestem pewna, że Twoje włoski w szybkim czasie urosną do długości moich, a nawet będą dłuższe! Pamiętaj, że jesteś cudowną osobą! Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  49. Piękne zdjęcia, genialny tekst, szkoda że jest go tak mało, czytam, przewijam i szukam jeszcze a tutaj nie ma, masz naprawdę talent do pisania, motywujesz bardzo, chętnie będę tutaj wracać do Ciebie i się motywować ♥



    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. super pomysl na wpis;) dodaje twojego blofa do obserowanych, bardzo podoba mi sie twoja estetyka i wpisy;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. To prawda, jesteśmy kowalami swojego losu!
    Wszystko zależy tylko od nas samych :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. podoba mi się twoje myślenie i ten cytat świetny! świetne zdjęcia,a twoje włosy to cudo :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. gorgeous pictures :)

    Hugs<3
    http://camillaesi.se

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz bardzo ciekawego bloga i bardzo fajne pomysły!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny post, bardzo mnie zmotywowałaś. Miałam zamiar od jutra zacząć swoją przygode ze zdrowym stylem życia..mam nadzieje, a raczej duże chęci do działania i z pewnością podołam, to będzie bardzo dobra zmiana w moim życiu z wieloma korzyściami..zmiana na stałe rzecz jasna :D
    Ps: Bardzo dobrze piszesz :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Zdjęcia śliczne. Poważnie. Super post! i blog :D

    Zapraszam do mnie ;) Właśnie dodałam rozdział :D
    (http://historianiespelnionychmarzen.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zdjęcia, a post strasznie motywujący, czyli taki jaki lubię.
    Racja, trzeba spiąć tyłek i spełniać swoje marzenia.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny post, jeden z lepszych, jakie czytałam! Zgadzam się ze wszystkim w 100%. Śliczne zdjęcia. ;*

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Great casual look...
    http://sepatuholig.blogspot.co...
    IG @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  60. Przeczytałam post i się zastanawiam jakim cudem nie obserwuje jeszcze twojego bloga! To co napisałaś jest takie prawdziwe. Ludzie myślą że nic im się nie uda nawet nie próbując. Na pewno bede tu zaglądac cześciej. :D

    MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Cóż za figura, pięknie wyglądasz :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ , dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ciekawy wpis! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczne zdjęcia, wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Mądrze piszesz. Ja już zamieniłam swoje marzenia w cel. Przepiękne zdjęcia :)

    Zostaje tu na dłużej, obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Dokładnie! Ważne jest to, aby zmienić marzenia w cel. Chociaż przyznaję, że słowo 'marzenia; brzmi znacznie, znacznie lepiej. =) Świetne zdjęcia! Szczególnie to ostatnie - fajny efekt. ;D Masz naprawdę śliczne włosy. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  66. ale Ty masz włosy, jeju!
    obserwuje :)
    pozdrawiam xoxo

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Gorgeous doll !!

    www.FrankoDean.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Hejka!
    Super blog i zdjęcia!
    No i piękne włosy, miałam sama długie, ale ścięłam kilka msc. temu :)

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz lub/i obserwację(odwzajemniam!)! :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Moje marzenie się spełniło ;) Śliczna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  70. Masz prześliczne włosy i ta długość :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo spodobał mi się twój post :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Widać, że jesteś bardzo pozytywną osobą. Twój tekst przemawia, nie są to słowa pisane na siłę. Bardzo podoba mi się tutaj więc zostawiam obserwację, bo chętnie będę na bieżąco u Ciebie :)
    Do tego zdjęcia - super :)
    A co do posta to są takie dni, że się NIC a nic nie chce. I właśnie przydałoby się coś albo ktoś, kto by nas z tego jakoś wyrwał... Chociaż ciężko jest, nie powiem. Bardzo często mam takie dni, że wieczorem wolę przesiedzieć w łóżku i poczytać parę blogów albo obejrzeć film. :) Motywacja to chyba się u mnie znajduje w kryzysowym momencie, kiedy już nie mogę tak siedzieć i siedzieć i nic nie robić, haha :D
    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  73. bardzo ładny blog, przyjemnie się czyta.

    http://kisadee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Genialne zdjęcia, masz świetną figurę!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. bardzo fajny post i mega mnie zmotywował <3 Życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu. Śliczne zdjęcia i zawsze jest taki moment w naszym życiu, kiedy nie mamy sił na nic- dosłownie ale trzeba się przełamywać! POzdrawiam, Twoja www.brooowngirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że coś tu po sobie zostawiasz,
Miłego dnia życzę ♥