14:38:00

Myśl

Każdy z nas jest osobą mądrą, o wielu przekonaniach. Jednak bardzo często dzieje się tak, że boimy się postępować według tego, co uważamy za poprawne. Dajemy się stłamsić przez innych, którzy bez problemu narzucają nam swoje zdanie. Co gorsza, zaczynamy postępować po ich myśli, świadomie, nawet jeśli jest to zupełnie sprzeczne z tym co wierzymy. To smutne jak bardzo dajemy sobą manipulować, jak odrzucamy nasze małe 'świętości', tylko dlatego, że boimy się powiedzieć co myślimy. Boimy się wychylić.

A co by się stało, gdybyśmy nagle powiedzieli nie? Gdybyśmy wyszli z szeregu, spod wpływów i w końcu zrobili to, na co mamy ochotę? Gdybyśmy pokazali nasze prawdziwe ja? Pewnie stracilibyśmy aprobatę tych, dla których byliśmy jedną z marionetek, którymi się pocieszali. Zyskalibyśmy natomiast coś zupełnie innego -uznanie, podziw. Moglibyśmy zacząć robić to, na co zawsze mieliśmy ochotę, a na co nigdy nie mieliśmy uwagi. Brzmi świetnie, prawda? Pomyśl o tym i zdecyduj, czy jesteś na to gotowy i przede wszystkim - czy warto.

Nigdy nie kłóć się z głupcem. Najpierw ściągnie Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. - autor nieznany.

bokserka - no name || koszulka - klik || spodnie - Bershka

64 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia <3 Warto powiedzieć nie niż dalej ciągnąć coś co nie jest z nami z godne.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to strach, jednak ja myślę, że osoba która daje sobą manipulować lub udaję kogoś kim nie jest, nie może się odnaleźć i jest zbyt zagubiona.
    Sądzę, iż wystarczyło by być po prostu sobą, jednak to nie jest takie łatwe jak by się wydawało.
    Świetny cytat i super zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ale masz śliczną urodę :)
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś naprawdę przepiękna!
    Zgadzam się z Twoimi przemyśleniami. Zadowalanie innych wbrew sobie i ciągłe wychodzenie naprzeciw cudzym oczekiwaniom osłabia nas wewnętrznie. Zdrowy egoizm i miłość własna są bardzo ważne dla zachowania higieny emocjonalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm wydaje mi się ze wielu osobom po prostu brakuje odwagi zeby wyjsc za schemat ;) Świetnie wygladasz :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący post! i zdjęcia piękne..szczególnie Twoje oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To fakt większość z nas jest bardzo wpływowa :) Chociaż są też tacy którzy mimo wszystko i ponad wszystko zawsze stawiają na swoim, szkoda jednak, że nie wszyscy :/ super wyglądasz! i masz bardzo fajne włoski :*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takich długich włosów :D *moje strasznie kruche i się łamią, więc muszę je podcinać*
    Pozdrawiam i życzę weny!
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem sobą i mam swoje zdanie. Mam małe grono przyjaciół ale za to prawdziwych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz całkowitą rację. Wiele osób nie słucha za swoimi myślami, tylko za myślami kogoś innego. Sama tak miałam na początku gimnazjum, na szczęście minęło to.
    Jesteś bardzo śliczna, a Twoje włosy są cudowne, zazdroszczę!:)

    Pozdrawiam.
    Emilia Matyska - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. warto być sobą i bronic swoich przekonań ;) fajnie wyglądasz;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie zawsze warto mieć własne zdanie i być po prostu sobą.
    Ślicznie wyglądasz kochana! <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za to mam na odwrót właśnie :p zawsze stawiam na swoim nawet jak nie mam racji :3
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tym cytatem, który umieściłaś na samym końcu zgadzam się w 100%. Ja mam podobnie jak moja poprzednia. Zawsze staram się postawić na swoim wbrew wszystkiemu i wszystkim mimo, że nie zawsze wychodzi mi to na dobre ^^ Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzamy się. W życiu ludzie zazwyczaj są konformistami. To wszystko chyba przez strach. Boimy się być inni i wolimy się przystosować. "Jeśli wejdziesz między wrony, musisz krakać tak jak one" - większość osób stosuje w swoim życiu właśnie tę zasadę.
    Zapraszamy do nas: http://cywilizacjaizdrowie.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry tekst, przede wszystkim na poziomie, dający do myślenia. To lubię! Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, warto być sobą i mieć swoje zdanie. Ja niestety mam z tym problem i często zgadzam się z innymi... Jesteś przepiękna <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami tak postępujemy, bo nie chcemy się komuś narazić albo nie chcemy zaogniać problemu. Wtedy się poddajemy i robimy to, co chcą inni, często właśnie wbrew sobie. Jak to powiedziała mi moja koleżanka - najlepiej zachowywać się normalnie, jak gdyby nigdy nic i pozostać wiernym sobie, a takie osoby traktować "oficjalnie" i służbowo.

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto bronić swoich przekonań!
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, I like this cool and edgy look!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tym głupcem to prawda. Lepiej odpuścić, niż brnąć w to samo.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomimo, że post krótki, to niesamowity! Nadajesz się do tego co robić. Na dodatek jesteś niewyobrażalnie śliczna, i piękny cytat umieściłaś w poście.
    Pozdrawiam, obserwuję!
    http://themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. W 100% zgadzam się z treścią posta :)
    Żyjąc według swoich zasad odnajdziemy szczęście i motywacje.
    Piękne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. You are so beautiful! Your hair and your skin looks super healthy! :)

    Angelie // Revlon Colorstay Nail Enamel in Jungle

    OdpowiedzUsuń
  25. warto być po prostu sobą ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z przemyśleniami,super wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń

  27. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  28. I like the cool look with the sporty pieces!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Asertywność może i jest w niektórych przypadkach trudna, ale jak ważna :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale jesteś piękna!
    Twoje oczy są intrygujące i bardzo przyciągają.
    I te piękne, długie włosy!
    Żyjąc po swojemu będziemy najbardziej szczęśliwi. Bycie asertywnym człowiekiem jest ważne. Zresztą nikt za Nas życia nie przeżyje, więc kto ma to zrobić jak nie my. Najważniejsze to znalezienie spokoju i źródła szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia :) U mnie w domu mawia się, że lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie wczoraj powiedziałam pewnej osobie nie, co wiązało się z odrzuceniem jej wpływu na mnie i powiem, że dobrze mi z tym ;) Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Postępujemy tak jak większość by chciała.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  34. Coraz częściej się widzi, że ludzie zamiast mówić to, co myślą, mówią to, co inni chcą usłyszeć. Nie rozumiem takiego postępowania. Podobno żyjemy w świecie, który szanuje odmienność zdań, a i tak się tego boimy. :/
    Cudowną masz urodę! Nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy! <3

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialna twarz do zdjęć. :)
    I mądre słowa.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgadzam się. Z resztą nigdy nie miałam problemu z mówieniem swojego zdania i sprzeciwianiem się, jeśli coś nie było zgodne z moimi przekonaniami :) Nie ma sensu iść ślepo za tłumem i przyjmować poglądy, z którymi w rzeczywistości się nie zgadzamy.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz śliczne włosy *.* a co do posta często boimy się powiedzieć co myślimy ponieważ boimy się odrzucenia, lub nie akceptacji. To ludzka rzecz że wszyscy chcemy wdawać się w dobre relacje z innymi ludźmi.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolejny raz nie potrafię oderwać od Ciebie oczu. Cudowne zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładnie :)
    Życzę zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakże ważna jest asertywność :)

    OdpowiedzUsuń
  41. you have beautiful eyes!

    blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  42. Zakochana jestem w Twoich włosach :D Masz rację, ludzie często narzucają nam swoje poglądy i zdanie. Czasami nie robię tego złośliwie, myślą że w taki sposób unikniemy rozczarowań. Tak na prawdę bardzo często właśnie to paradoksalnie nas krzywdzi.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja jestem jedną z osób, które nie wpasowują się w szeregi i szczerze mówiąc... na razie mi z tym dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to oczywiście Twoje B O S K I E W Ł O S Y. A zaraz potem zaciekawiłaś mnie treścią. Bardzo mądrze piszesz! Zgadzam się z Tobą w stu procentach, jednak jak dla mnie, czasami, w pojedynczych sytuacjach bardzo trudno jest wyjść przed szereg. Jednak, gdy już to zrobię, jest tak, jak piszesz - duma z samej siebie ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  45. Looking great!

    www.jeannieinabottleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Excellent post! I follow you,please follow me back
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny tekst i zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowne masz włosy aż się nie mogę napatrzeć *.*

    OdpowiedzUsuń
  49. Super zdjęcia i ładne włoski masz :) Czytając myśl na chwilę się zastanowiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Czasami ciężko zdecydować się na jakiekolwiek zmiany

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne zdjęcia! Widać, że blog prowadzony z pasją.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Na Twoje zdjęcia można patrzeć bez końca... zdecydowanie powinnaś dawać ich jeszcze więcej:) ale wolę sesje na dworze:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale bym cykała foty, taka piękna dziewczyna :D
    Daj znać jak będziesz kiedyś nad morzem :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Love this,great post,i followed.Would you mind following back?:)

    Dotted with hearts by Jvncc

    OdpowiedzUsuń
  55. dużo w tym prawy i to jest bardzo smutne. ja próbując postępować zgodnie z moimi przekonaniami wielokrotnie zostałam przykro potraktowana przez moich znajomych, którzy w efekcie nie rozumieli tego wcale. jednak mimo wszystko staram się nie załamywać i robić to co uważam za słuszne - mimo że w oczach innych nie jest...

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że coś tu po sobie zostawiasz,
Miłego dnia życzę ♥