15:20:00

Żegnaj '16 - Witaj '17

Rok 2016 już za nami. Teraz cieszymy się 2017. Od czego zaczęłam? Od wygrzebania z szuflady kartki, na której dokładnie rok temu wyznaczyłam sobie cele. Odznaczyłam zrobione, a te których nie udało mi się spełnić przepisałam na kartkę z rzeczami do zrobienia na 2017 dopisując kilka nowych pomysłów. Polecam ten sposób każdemu. Wystarczy wypisać kilka rzeczy, które w chwili wpadną nam do głowy i schować ją na rok. Po tym czasie wyciągnąć i zobaczyć co faktycznie udało się spełnić! To (moim zdaniem) świetny rachunek sumienia i jednocześnie motywator.

Wiem, że już trochę późno na noworoczne życzenia, jednak chcę wam życzyć dużo zdrowia - bo jest najważniejsze. Dużo szczęścia - bo bez niego trudno człowiekowi funkcjonować. Mnóstwo motywacji - do działania w każdej dziedzinie. Możliwości realizacji - aby móc się rozwijać bez jakichkolwiek przeszkód. Wsparcia ze strony otaczających was osób - żeby ze swojej strony was nie blokowały, ponadto pomagali w realizacji nawet najbardziej absurdalnych pomysłów. Śmiechu - bo złość i depresja piękności szkodzi. I wszystkiego czego tylko wasza dusza zapragnie! 

Chciałabym was jeszcze zapytać, czego w tym roku chcielibyście zobaczyć u mnie więcej. Byłoby mi miło, gdybyście wypełnili ankietę lub napisali coś od siebie w komentarzach :)



17 komentarzy:

  1. Oby ten 2017 był jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój zdjęciowy mix z minionego roku w całości wygląda ślicznie, bo wszystkie zdjęcia pasują do siebie idealnie. Szczęśliwego '17 !

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zarówno rok temu, jak i w tym roku zrobiłam listę planów i celów, które postaram się osiągnąć. To bardzo motywuje do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tą kartką! Myślę, że to faktycznie potrafi zmotywować do pracy w kolejnym roku! :)

    Buziaki!
    Sandra, b-saandra.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia. Zaraz zabieram się do wypełnienia ankiety!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ankieta wypełniona :) Cudowny zbiór zdjęć :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś ;) Wypełniłam ankietę ;);*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny mix! zdjęcia pasują do siebie idealnie i są jak z tumblr! zazdroszczę!
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła do mnie na bloga i na mój kanał na yt <3!

    https://zozolekk.blogspot.com/

    https://www.youtube.com/channel/UCixtzbSHpg7JyMKmM277lWA

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie wypisane cele są bardzo pomocne i motywują :) fajny kolaż ze zdjęciami ;)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia! niech nowy będzie jeszcze lepszy niż poprzedni :*
    zapraszam: http://fancycares.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie zrobiłam postanowień noworocznych :D
    Taka jestem zacofana!

    Szczęśliwego nowego roku w drugiej połowie stycznia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Już zaczęłam spełniać noworoczne postanowienia, cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak sentymentalnie! mam nadzieję, że rok 2017 przyniesie ze sobą dużo dobra ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że spełnisz wszystkie swoje postanowienia na ten rok!
    Piękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że coś tu po sobie zostawiasz,
Miłego dnia życzę ♥