14:22:00

Nowy rok, nowa ja! - czyli jak to faktycznie wygląda

Co roku słyszymy bądź powtarzamy sobie to samo - NOWY ROK, NOWA JA. Wymyślamy co zrobimy, jak wykorzystamy ten rok. Jeden chce stać się systematyczny, drugi chce zacząć więcej czytać, trzeci planuje rozpocząć swoją przygodę z jakimś sportem, czwarty jeszcze nie wie co zrobi, ale chce być najlepszą wersję siebie. Dostajemy nagle kopniaka pełnego motywacji, który pcha nas do działania przez cały styczeń a potem..... No właśnie, co potem. W większości przypadków przygoda ze zmianami się kończy. Dosięga nas leń i mały szary potworek o imieniu 'przestań, zaczniesz od jutra' i tak odwiedza nas każdego dnia, dodatkowo czasami robi wszystko abyśmy zapomnieli, że mieliśmy coś zrobić.

Wypadałoby znaleźć lek, receptę na sukces związany z noworocznymi postanowieniami. Ja proponuję na początek je wszystkie spisać. Najzwyczajniej na świecie przelać na kartkę wszystko, co w danym momencie przyjdzie nam do głowy. Następnie trzeba to zwizualizować. Po prostu pomyśl o tym, jak fajnie byłoby to wszystko osiągnąć - tym bardziej, że nic nie stoi na przeszkodzie. Teraz przejdź do najważniejszego kroku. Pomyśl jak to można osiągnąć. Po prostu rozpisz sobie krótką drogę do sukcesu i codziennie rób coś w tym kierunku. Chcesz więcej czytać? Pójdź do biblioteki i wybierz książkę. Chcesz być systematyczny? Załóż planner, w którym codziennie wypisujesz rzeczy do zrobienia. Chcesz zacząć przygodę z jakimś sportem? Poszukaj w internecie jakiś ciekawych dyscyplin i po prostu pójdź na trening. Chcesz być najlepszą wersją siebie? Zacznij od uśmiechu i dobrych uczynków.

Spraw, żeby ten rok był twoim najlepszym. Żeby zakończył się sukcesem, a nie zatrzymał się na samych postanowieniach. To nasze życie, które z wiekiem co raz bardziej przyśpiesza. Chyba nikt z nas nie chce się obudzić w bujanym fotelu z myślą 'a chciałem zrobić tyle rzeczy, a zmarnowałem szansę'. Go for it!

Bluzka - H&M || Spodenki - Bershka || Buty - Adidas || Torebka - BPC 

139 komentarzy:

  1. Super zdjecia, piękny blog!
    Obserwuje I zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka Ty jestes sliczna :O
      https://www.blog017.blogspot.com

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy post i prześliczne zdjęcia , jesteś strasznie fotogeniczna :)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku wyjątkowo postawiłam sobie kilka celów i od razu zaczęłam je realizować. Mimo, że potrzeba czasu to się nie poddaje :) Świetne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety masz rację. I zgadzam się z tobą w zupełności ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I takie podejście mi się podoba... Świetnie wyglądasz, Twoje brwi zasługują na mini pochwałę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhh ta jeszcze bodajże letnia sesja... Juuz chcemy lato! :D no ja posiadam planner i mozna powiedzieć, ze sie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy i fajny post oraz śliczne zdjęcia
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tęsknię za tymi upalnymi dniami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mnie nowy rok nie działa motywująco :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje zeszłoroczne postanowienia w jakiejś części udało się zrealizować, w tym roku ich po prostu nie zrobiłam, żyję na bierząco ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  11. Mega mi się podoba ten post oraz twoje podejście do takich postanowień. Świetne zdjęcia :*
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy wpis! Super zdjęcia!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię stawiać sobie postanowień na nowy rok. Świetne zdjęcia!

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja co roku daje sobie cele do zrealizowania, w tym również, mam nadzieje, że spełnię ich jak najwięcej :D Ślicznie wyglądasz, jesteś mega fotogeniczna <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne rady! Ja raczej na początku roku staram się spisać sobie cele na nowy rok a potem po kolei każdy wykonywać, planner to zdecydowanie świetny pomysł. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz ;) I ta figura, włosy!
    Szczęśliwego 2017!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. To ostatnie zdjęcie jest takie cudowne <3 Dzięki za kopa do działania.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice sneakers!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kto wie, może ktoś od stycznia zaczął postanowienie noworoczne i faktycznie wytrwał ;D Heh. Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z Tobą w 100% :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne nogi <3 ja do pewnych zmian po prostu muszę dojrzeć, a to co postanawiam sobie w nowy rok to często szybko wygasa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnie zdj po prostu brak słów <3

    http://suchypionb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej jaka ty jesteś śliczna! :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie jak na razie udaje się systematycznie wdrażać moje postanowienia w życia. Ja wyznaję zasadę powoli do celu ;) Małymi kroczkami, nie wszystko na raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są cudowne, ślicznie na nich wyglądasz!
    Ja już sobie wszystko zaplanowałam, i powiedziałam sobie, że w tym roku będę lepszą wersją samej siebie :D
    Jeśli mój blog Ci się spodoba, możesz zostać nowym czytelnikiem <3
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny blog <3 Zdjęcia bardzo fajne. Nie wiem czy to będzie komplement, ale wyglądasz na starszą niż jesteś... wiem co mówię, bo jesteśmy z tego samego rocznika xD Ja na nowy rok postanowiłam założyć bloga. Nie wiem, czy mi się uda, ponieważ miałam już kilka podejść... :/ Jestem jednak zdeterminowana :D Bloga oczywiście obserwuję i będę tutaj częściej zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo słuszne spostrzeżenia, niech 2017 będzie zajebisty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cool outfit, and your hair looks gorgeous :)

    Enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Boskie zdjęcia! Trzeba dążyć do marzeń pomału i nie zachłannie. Spełniać je uważnie i mocno się z nich cieszyć! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Według mnie jeśli chodzi o postanowienia noworoczne najważniejsza jest systematyczność i dobra organizacja. Ale masz cudowną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz racje! W zupełności z tobą się zgadzam.
    Zdjęcia cudne.
    Zapraszam https://shindyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. You look gorgeous! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  33. mega mega motywujący wpis + jesteś prześliczna

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja w tym roku nie chcę się zmieniać :) Co najwyżej poprawić pewne przyzwyczajenia, zachowania. Ogólnie lubię siebie i swój charakter i sądzę, że to bardzo ważne :D
    Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twoja uroda.
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post ! Ja tak samo lubie sobie stawiać cele i do nich dążyć . <3 : https://kingstyyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja żadnych postanowień czy celów w tym roku nie mam :) Zdjęcia cudowne!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie miałam żadnych postanowień noworocznych, uważam że jeśli będę chciała coś zrobić to zrobię a nawet jakbym miała taką listę to bez chęci nic z nią nie zdziałam :) i cudowne zdjęcia :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też nie wierzę w postanowienia noworoczne, nigdy ich sobie nie stawiam, bo później tylko zawodzę sama siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Patrząc na twoje zdjęcia, tak bardzo chciałabym żeby była już wiosna :) Ja postanowienie mam jedno i na razie się go trzymam :)
    Ładna figura!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz! Oczywiście życzę Ci realizacji wszystkich postawionych celów! Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakoś nigdy nie miałam weny żeby pisać postanowienia noworoczne :)
    Śliczne zdjęcia, jaką Ty masz idealną figurę *.*

    Mój blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  42. ja cale zycie mam jakies cele i postawnowienia, nie tylko w nowy rok ;)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  43. ja nie mam celów. idę przed siebie ot tak:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie miałam żadnym postanowień tym razem. Jak nic nie planowałam to nagle moje życie się zmieni to zmienię swoje środowisko i mam nadzieje że będzie to super rok
    Boskie zdjęcia

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  45. ja w tym roku odpuściłam postawienia :D chce, zeby był lepszy niz poprzedni i tyle! :D
    super zdjęcia! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam tylko jeden cel :) ale nie chce zapraszać :) możesz jedynie trzymać kciuki za mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie koniecznie trzeba nowego roku, żeby sobie coś zaplanować i realizować konsekwentnie. Może to być i w ciągu roku. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Myślę, że zmian i postanowień można dokonać i stawiać sobie przez cały rok, a nie tylko na przełomie starego z nowym.. ale trzeba chcieć. Ale to takie modne "postanowienia noworoczne".

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakbym czytała o sobie. Też wpadłam na pomysł spisania sobie wszystkiego co chcę w tym roku zrobić i póki co idzie mi dobrze. Fakt faktem tak jak wspomniałaś to dopiero styczeń i początek, ale grunt to myśleć pozytywnie i nie poddawać się, nawet jeśli w jakiejś kwestii powinie nam się noga! :) bardzo ciekawy wpis i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz bardzo dobre podejście do planowania i realizowania celów. Myślę, że Ci, którzy pod koniec roku budzą się z tzw. ręką w nocniku - że mieli tyle zrobić, a się znowu nie udało - po prostu od początku nie mają wystarczającej chęci oraz motywacji do tego by cokolwiek zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja niczego nie planowałam w nowym roku i dobrze mi z tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystko zależy od nas, ważna jest motywacja i samozaparcie :)
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Styczeń powoli dobiega końca, czas na rachunek sumienia związany z postanowieniami. U mnie jedne postanowienia idą w dobrą stronę, inne czekają na trochę więcej czasu. Niemniej jednak pamiętam o nich i mam zamiar je realizować :)
    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna z Ciebie kobieta :) I bardzo mądrze piszesz ! Ja niestety cierpię na słomiany zapał :) Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  55. U mnie też było kilka wpisów na ten temat.
    Btw, masz bardzo ładny szablon bloga.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgadzam się w 100 %. Każdy (albo większość z nas) ma postanowienia noworoczne. Mija styczeń i co...i nic. Może za rok się uda. Nie w tą stronę. Dobre rady na realizację swoich założeń. Będę musiał chyba je pokazać niektórym znajomym. Dołącza się do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ślicznie wyglądasz, aż zachciało mi się lato, chociaż najbardziej lubię późną wiosnę. Masz rację, trzeba łapać chwile i realizować się oraz działać, zamiast tylko myśleć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja w tym roku postanowiłam, i będę się trzymać! Moim celem jest wytrzymanie w przynajmniej 3 postanowieniach!
    Nie wiem czemu, ale tegoroczne postanowienia wynikają chyba z innej motywacji - zmieniam się, bo chcę, a nie dlatego, ze wypada, bo Nowy Rok i wszyscy tak robią...;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo mi się podobają zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  60. Jesteś śliczna!
    Ja z tego powodu nie lubię tych postanowień noworocznych i ich nie wymyślam sobie. Myślę, że jak czegoś naprawdę chcemy, to musimy się za to brać niezależnie czy to nowy rok, czy po prostu lato. Wtedy będzie łatwiej spełniać te postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale świetny, mega motywujący post! Bardzo ładnie to wszystko złączyłaś w jedną całość ;) świetnie wyglądasz! :3


    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  62. U mnie akurat przez przypadek w nowym roku było tyle zmian, które mocno mnie zmotywowały do dalszego zmieniania swojego życia.
    Fajna stylizacja!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja jetsem mega uparta i zawsze trzymam się swoich postanowień :) Super zdjęcie, obserwuję, mam nadzieję że się odwdzięczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  64. ślicznie wyglądasz :) a co do treści posta to niestety, ale tak bywa..

    OdpowiedzUsuń
  65. masz racje, hehe ciekawe ile "noworocznych planów" w tym momencie wzięło w łeb

    OdpowiedzUsuń
  66. "Spraw, żeby ten rok był twoim najlepszym. Żeby zakończył się sukcesem, a nie zatrzymał się na samych postanowieniach." Dokładnie tak mam zamiar przeżyć ten rok! Dzięki za motywację :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ładnie wyglądasz :)
    Jestem zdania, że jeśli czegoś naprawdę chcemy, to nam się uda, niezależnie od pory roku, wszystko zależy od stopnia determinacji. Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. świetne zdjęcia :) Co do postanowień, to warto je mieć, ale też dążyć do realizacji i to wytrwale :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Postanowienie/cel jest dobry (i praktycznie możliwy do zrealizowania) wtedy,gdy jest dobrze przemyślany i wynika z rzeczywistej potrzeby,chęci. Jeżeli ktoś wyznacza sobie jakiś cel,bo jest to modne albo wybiera taki,żeby ambitnie brzmiał to duża szansa,że realizacja się szybko skończy,bo po prostu nie będzie się chciało tego robić. Natomiast jeśli cel będzie realny i przemyślany to jego realizacja będzie łatwiejsza. No i nie warto stawiać na rzeczy wielkie,ponieważ w przypadku przegranej rozczarowanie będzie większe i bardziej się człowieka zniechęca. Lepiej robić małe kroczki i w ten sposób osiągać rzeczy większe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudownie wyglądasz :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Masz rację. Wszystko zazwyczaj kończy się tylko na planach ;)

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  72. Super wyglądasz! Uwielbiam takie topy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wwwdressplpl-sukienki-dla-kazdej-z-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Koszulka jest genialna! Ciekawe czy jest jeszcze w h&m`ie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Jak patrzę na te zdjęcia to mocno tęsknię za taką pogodą :D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Zakochałam się w tym topie!:)
    Masz rację, powinniśmy sprawić aby ten rok był pełen sukcesów i aby był przeżyty jak najlepiej :)

    https://emiliamatyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Tak to jest nowy rok, nowy miesiac, nowy tydzien :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja nie mam żadnych postanowień noworocznych, bo i tak mi nie wychodzą. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i obserwuję.
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczne zdjęcia. Przyjemnie się czyta, dodawaj posty częściej♥ Zapisuję do ulubionych:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na *KONKURS*

    OdpowiedzUsuń
  79. u mnie to w ogóle nie działa ;p

    OdpowiedzUsuń
  80. Mam podobne przemyślenia :)


    Obserwuje i zapraszam do mnie http://cel50mniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Piekny blog,sliczne zdjęcia.....bede do Ciebie zaglądać!co do postanowień noworocznych to niestety wszystko zależy od tego co w życiu robimy w danym czasie....i oczywiscie jak wyglada nasze życie....żyj chwila bo ona nie wróci.....carpe diem.....pozdrawiam
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetna, letnia stylizacja! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Fajna stylizacja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. W tym roku postawiłam właśnie na planner, który pomaga mi pilnować wszystkich postanowień i w ogóle wszystkiego co tylko muszę zrobić. Trochę się sprawdza, trochę nie. Nie wszystko jestem w stanie przewidzieć ;) Czasem wszystko zmienia się z chwili na chwilę. Wystarczy jeden telefon i już z wolnego popołudnia mam jedynie wolny wieczór. Ogranicza to mój czas na wcielanie planów w życie, ale nie zawsze to jest najważniejsze :p

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetne zdjęcia i super post. Nigdy nie mam nowych postanowień wolę żyć z dnia na dzień i cieszyć się pięknym życiem :)
    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  86. rewelacyjne zdjęcia pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  87. gdzie tak ciepło o tej porze roku?:P

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja nigdy nie bawię się w postanowienia noworoczne, bo według mnie to bezsensowne i gdy chcę coś zmienić to mogę przecież zacząć w każdej chwili. Jejku, ale ty jesteś ładna! :) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  89. mądrze napisane ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja wyjątkowo podjęłam noworoczne wyzwanie i już prawie cały miesiąc jestem na diecie! :D Fajnego masz tu bloga zostanę i zaobserwuję :)
    Pozdrawiam,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Śliczne zdjęcia ;) Ja osobiście nie posiadam noworocznych postanowień, cały rok pracuję nad tym kim jestem i kim chciałabym być ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  92. ja zmiany wprowadziłam 9ego stycznia nie pierwszego :P piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  93. Dzięki za motywację, bo u mnie z nią zawsze ciężko :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :*

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Super zdjęcia. Świetnie wyglądasz.Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja nie robię sobie postanowień noworocznych :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. wyglądasz fantastycznie. a co do ''nowej mnie''... kogo ja będę okłamywać haha

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Oj tak, z wiekiem życie coraz bardziej przyspiesza. Nie ma co siedzieć i narzekać z tego powodu tylko działać. Powoli, na spokojnie ale działać :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Słuszne spostrzeżenia! Staram się robić postanowienia noworoczne :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Cudnie wyglądasz :) Przepiękne zdjęcia :) pozdrawiam :)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. ja tam wolę starszą wersję siebie, więc w tym roku zbytnio się nie zmieniam :) najwyżej co to rozwijam się w pewnych dziedzinach. A stylizacja jest świetna, podoba mi się ten szary crop top, uwielbiam taki styl :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgadzam się z tobą , musimy ruszyć się w końcu i spełniać cele , bo potem będziemy narzekać że nic nie udało się nam osiągnąć :/

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja w tym roku zaczęłam realizować swoje plany już od 1 stycznia i póki co, wszystko mi się udaje.
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  103. Masz przepieknego bloga! Zostawiłam obserwację :)
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. świetne rady co do postanowień noworocznych :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  105. love this casual look :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  106. pięknie wyglądasz i masz genialną figurę! Nic - tylko pozazdrościć :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  107. W postanowieniach nie ma nic złego, trzeba stawiać sobie wyzwania i cele do realizacji :) Co roku staram się osiągać wszystko co sobie zaplanowałam.

    OdpowiedzUsuń
  108. So slim! Looking great!

    www.jeannieinabottleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Masz racje, puste postanowienia nic nie dadzą. :) Trzeba dzialać! Jesteś śliczna i dodałam do obs. :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Chciałabym wykorzystać swoje życie w 100%, ale wiadomo, że niestety tak się nie da :/ Jesteś śliczna :o

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Piękna jesteś *.* ja też mam mnóstwo postanowień ale niestety słomiany zapał :(

    OdpowiedzUsuń
  112. Jaka ty jesteś śliczna :*
    Zapraszam:
    http://victoriadoublefour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. piękne zdjęcia ! :) Mnie udało się już spełnić dwa noworoczne plany, zostało jeszcze 8 :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Niezwykle motywujący wpis!
    Piękne zdjęcia *,*

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  115. Świetna figura. Pozdrawiam :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Masz świetną figurę, zazdroszczę :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  117. Ja także zawsze mam wiele planów na nowy rok, obiecuj sobie nie wiem co, a koniec końców połowa planów sie nie spełnia. W tym roku nie obiecywałam sobie nic i zyje mi się przez to lepiej. haha:) Ślicznie wyglądasz!!!!:) Tak letnio.. a za oknem tak zimno:D

    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  118. Świetne zdjęcia:) Ja już dawno nie miałam postanowień noworocznych.
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Włosy to Ty masz cudne ! Liczna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  120. Very pretty ! I love your shoes :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Super post, naprawdę świetnie napisane! (zaobserwowałam)

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że coś tu po sobie zostawiasz,
Miłego dnia życzę ♥