09:49:00

Buy Bubble Football - czas na trochę rozrywki

Nie wiem jak wy, ale ja zawsze marzyłam o zostaniu ludzkim chomikiem. Uwielbiam wchodzić do wszystkich tego typu 'kul' (nie ważne jaki mają rozmiar, czy są one na wodzie, czy staczają się z górki) i udawać chomika... Teraz na serio. Mam wam do przedstawienia firmę, dzięki której możecie zaopatrzyć się w takie właśnie cuda.

I don't know like You, but I always dream about be an human hamster. I love go in to everything ball like this (no matter how size they are, is it in the water or roll down the hill) and pretend hamster. Now for serious. I have a present Your company, so that you can stock up on just such miracles.
Established in 2008, Buybubblefootball is a leading company in the field of inflatable products and services. With the great support of experienced staff, the advanced technology and heat-welding machines, we are dedicated to provide various professional services, including responsible after-sales service, OEM service, drop-ship facilitation service, etc.
Bubble Footballs or Loopy Balls or Bumper Balls or Bubble soccer call them whatever you may, they are export-oriented and approved by our customers from United States, Europe, Canada, Australia and so on thanks to our fine workmanship and quality assurance. And customers are welcomed to offer us customization ideas, like logo-printing, personalized size, shape and design.
In order to maintain the long term business relationship with our customers, we are committed to live up to their highest expectation about our services and products, and promise to provide the most satisfied products.
Bubble FootBall - go here


..................................................
Mam nadzieję, że udało mi się cię zainteresować i tak jak ja chcesz być ludzkim chomikiem. Wyobraź sobie siebie biegającego po łące w takim wdzianku, jak prawdziwy, szczęśliwy chomik - z takim humorystycznym  akcentem kończymy :)

I hope I was able to interest You and like me, you want to be an human hamster. Imagine yourself running around the meadow in this costume like real, happy hamster - with this happy accent We are ending.

58 komentarzy:

  1. Ja też zawsze chciałam zostać ludzkim chomikiem ;) jednak nigdzie takiej kuli nie spotkałam, a gdy w końcu była na jakimś festynie, byłam za duża :D
    Bardzo fajnie wyglądają te kulki i piłka :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice post! I love this!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także chciałam być ludzikiem chomikiem ale nigdzie takich kul nie spotkałam
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. great post... have a nice day
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam tego spróbować ;)

    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice post! Have a lovely Wednesday. :)

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedys brałam udział w takim 'ludzkim ludzkim' chomiku i musze przyznać świetna zabawa! jeszcze nigdy nie byłam na wodzie, tego muszę spróbować
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są takie rzeczy ! :d
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa. Od dzieciaka mi się to marzyło! :)

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Poruszać się w takiej kuli, to musi być frajda :D Pozdrawiam! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Have always wanted to try these, they look like so much fun! Xx

    www.thefashionfolks.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super sprawa, szkoda tylko ze troche drogie ;(

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. This is such an awesome post! Have a great new week. :)
    http://starlingdays.blogspot.com/2016/08/onlika-brand-onlika-makeup-production.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kiedyś byłam w takiej kuli rzeczywiście super zabawa!
    Pozdrawiam,
    Jeśli chcesz zobaczyć czym ja się zajmuję zapraszam do odwiedzenia i polubienia:
    >https://www.facebook.com/magicballsshop/<

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dla mnie :)

    Pozdrawiam,
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy bym do takiej kuli nie weszła... Kiedyś miałam okazję i nie odważyłam się. Klaustrofobia mi nie pozwala. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaa zawsze chciałam wejść do takiej kuli i biegać po wodzie.
    Często na festynach w moim mieście jest to cudo, ale nie ma jakiegoś dużego fun'u, bo ta woda to mały basenik :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, super cool!

    Happy Tuesday & Lots of Love,
    BLOG | TAISLANY

    OdpowiedzUsuń
  20. mam nadzieje ze nie przebiłabym go szybko ^^

    TheWhitePrint Blog
    CGrabowska's Instagram
    SNAPCHAT: CGRABOWSKALIVE

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kiedyś też lubiłam bawić się w takich 'kulach', fajna zabawa :)
    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda to bardzo uroczo :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurczę, bałabym się :D


    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak po namyśle , chciałabym być ludzkim chomikiem :)
    Tylko nie wiem , czy po 10 minutach nie znudziło mi się :) :) :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna rozrywka! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Mogłabym szaleć ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Te kule są mega! najlepsze jest to, że ty będąc w środku jak najedziesz na jakiegoś człowieka, który leży na ziemi to nic mu sie nie stanie XD sprawdzone to :D
    dorosłe życie kamili

    OdpowiedzUsuń
  28. zawsze chciałam tego spróbowac :D Poczuć się chomikiem :D
    Mój blog
    ♥Odwdzięczam się za każdą obserwacje♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam akie kule! Są supr! Miałam okazję je kilka razy wypróbować!
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale fajne!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  32. Great post! I'm following you, I hope you will follow me back ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  33. Gram w piłkę nożną i na internecie widziałam mnóstwo filmików jak piłkarze w ramach treningu grają właśnie będąc w tej kulce. Mojej drużynie bardzo spodobał się pomysł by to przetestować, może się w końcu nam uda byłoby super!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/challenge-by-ewel-stylizacja2.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne są te kule :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. This is so inspiring! I love the post:)
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też bym chciała zostać ludzkim chomiczkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też zawsze chciałam znaleźć się w takiej kuli :D
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja, ale to by była frajda! Zostać ludzkim chomiczkiem. Czad! :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ludzki chomik - dobre :D

    Bałabym się wejść do takiej kulki, że zabraknie mi tlenu już na samą myśl źle się czuje z tym :/

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/08/sammydress-v2.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Jednym z moich większych marzeń jest skorzystanie z takiej właśnie kulki :D
    M.Ó.J B.L.O.G

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi się zawsze robi nie dobrze w takich kulach :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ludzi chomik to niezła sprawa :D

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy o tym nie słyszałam, pewnie i tak bym nie skorzystała, bo się boję :D Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Osobiście chyba trochę bałabym się tam znaleźć, jednak ciekawość mogłaby zwyciężyć :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeszcze w takiej kuli nie byłam, ale zawsze się boję, że zabraknie mi tlenu :D
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi to bardzo podobają się te kule :) Jeszcze nigdy nie próbowałam, ale z pewnością jest to świetna zabawa! :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam tą kulę ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Za każdym razem, kiedy mam okazję spróbować, to jestem w ciąży i muszę odłożyć to na później.

    OdpowiedzUsuń
  50. Korzystałam z takiej kuli, świetna zabawa :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Miałam okazję być w takiej kulce kiedyś na morzu, super zabawa tylko bardzo ciężko było mi się utrzymać w pionie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie na nowy post :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. chujowy masz angielkski koleznalo, translator google to bardzo zly wybor ✌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden translator nie był przeze mnie używany, jest to wpis sponsorowany, a wszystko co tu podane zostało mi podesłane przez firmę. Na przyszłość radzę używać zamienników do wulgaryzmów (które zazwyczaj zostają użyte w akcie zazdrości), ponieważ w późniejszym czasie nie będą tu one tolerowane. Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

      Usuń

Cieszę się, że coś tu po sobie zostawiasz,
Miłego dnia życzę ♥